ازبکستان

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی با هدایت دراگان اسکوچیچ در دیداری دوستانه ازبکستان را با نتیجه دو بر یک مغلوب کرد.

به گزارش ایراسین، در دوران کرونایی تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ برای دیدار تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان راهی تاشکند شد و روز پنج‌شنبه 17 مهرماه در ورزشگاه پاختاکور با نتیجه دو بر یک از سد میزبان گذشت. شاگردان دراگان اسکوچیچ که در اولین بازی این مربی به مصاف ازبکستان با قضاوت جسور مختاروف رفته بودند، در نیمه نخست با گل سردار آزمون برنده از زمین خارج شدند. در نیمه دوم حرکت مهدی طارمی باعث شد تا او یک پنالتی بگیرد و خودش گل دوم تیم ملی را هم به ثمر برساند اما یک دقیقه پس از این گل بود که شومورودوف دروازه پیام نیازمند را باز کرد. در ادامه بازی هر دو تیم تعویض های پرتعدادی را داشتند اما بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی ازبکستان: الدوربک سویونوف، اسماعیل‌جان قبیلوف، رستم‌جان آشورماتوف، خوجی‌اکبر علی‌جانف، فرخ سایفی‌اف، لطف‌الله تورائف (58- ایگور گلبان)، آنزور اسماعیل‌اف (57- ایکرم علیبائف)، سانجار کودیرکولوف، جسوربک یاخشیبوئف، جلال‌الدین ماشاریپوف و الدور شومورودوف       سرمربی: وادیم آبراموف

ترکیب تیم ملی ایران: سید پیام نیازمند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، میلاد محمدی، احمد نوراللهی (70- سیامک نعمتی)، احسان حاج صفی (65- امید نورافکن)، علی قلی زاده (74- سامان قدوس)، وحید امیری (65- علی کریمی)، مهدی طارمی (70- کاوه رضایی)، سردار آزمون (74- مهدی قایدی)  سرمربی: اسکوچیچ

دقایق حساس:

دقیقه 5:  مهدی طارمی در مصافی تک به تک نتوانست دروازه ازبکستان را باز کند.

دقیقه 9: سردار آزمون پاس در عمق مهدی طارمی را نتوانست تبدیل به گل کند.

دقیقه 14: ضربه فنی علی قلی‌زاده با اختلاف کمی از کنار دیرک عمودی دروازه ازبکستان راهی خارج شد.

دقیقه 28: دفع ناقص شجاع خلیل‌زاده، کودیرکولوف در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه والی وی پس از اصابت به دیرک عمودی دروازه ایران به اوت رفت.

دقیقه 34: شوت پشت محوطه سردار آزمون را سویونوف به راحتی مهار کرد.

*دقیقه 43 ازبکستان صفر – ایران1 :  پاس عرضی علی قلی‌زاده را سردار آزمون از پشت محوطه جریمه دور از دستان سویونوف تبدیل به گل نمود.

*دقیقه 51 ازبکستان صفر - ایران 2: فرار مهدی طارمی و عبور او از دروازه بان ازبکستان با خطای سویونوف گلر ازبک ها روی طارمی همراه شد و داور پنالتی گرفت، طارمی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به وسط زد تا دومین گل برای ایران به ثمر برسد.

* دقیقه 52 ازبکستان 1 - ایران 2 - ازبکستان 1: شومورودوف در حالی که پشت دروازه بود، به زیبایی چرخید و با شوتی تماشایی به گوشه دروازه، نخستین گل تیم ازبکستان را به ثمر رساند.

دقیقه 66: ارسال ماشاریپوف با اشاره نیازمند به تیرک دروازه خورد و به شکلی خطرناک دفع شد.

دقیقه 67: پاس احمد نوراللهی مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او را سویونوف به کرنر فرستاد.

دقیقه 90+2: ضربه سامان قدوس به سادگی در اختیار دروازه بان ازبکستان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =