• ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
  • کد خبر: 8201
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا قاسمی

رضا قاسمی گفت: فکر می‌کنم در هتل محل اقامت تیم فولاد مبارکه سپاهان یا در ارتباط با سایر ورزشکاران به کرونا مبتلا شده ام.

به گزارش ایراسین، رضا قاسمی ملی پوش تیم دوومیدانی فولاد مبارکه سپاهان که در دوهای 100 و 200 متر رقابت می‌کند و سال‌ها عضو تیم ملی بوده و در رقابت‌های بین المللی صاحب مدال شده است به بیماری کرونا مبتلا شد.

وی پیرامون این موضوع به خبرنگار ایراسین گفت: من در مسابقات دوومیدانی به کرونا مبتلا شدم، فکر می‌کنم در هتل محل اقامت تیم فولاد مبارکه سپاهان یا در ارتباط با سایر ورزشکاران به این بیماری مبتلا شده ام، شرایطم در دو روز اول سخت بود، اما در حال حاضر وضعیت بهتری دارم.

رضا قاسمی پیرامون قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر کشور گفت: خوشبختانه در مرحله پایانی مسابقات باشگاه‌های کشور توانستم با تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان این رقابت‌ها شوم، خدا را شکر عملکرد خوبی در این مسابقات داشتم و ۵۱ امتیاز کسب نمودم و بعد از سجاد هاشمی، دومین بازیکن برتر تیم سپاهان شدم.

دونده ملی پوش فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به انتخابات پیشروی ریاست فدراسیون دوومیدانی بیان داشت: شخصی باید رئیس فدراسیون دوومیدانی شود که شان این رشته ورزشی را حفظ کند و بتواند حامیان مالی خوب بیاورد و  به فکر دوومیدانی باشد و فقط به دنبال سفر رفتن و انداختن عکس با ورزشکاران نباشد.

وی درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: مسابقات ورودی المپیک از آذرماه شروع می‌شود و  تا یک ماه مانده به المپیک فرصت داریم تا سهمیه بگیریم، اگر ۵ ماه تمرینات خوبی داشته باشم به طور حتم می‌توانم به المپیک راه یابم.

رضا قاسمی درباره تیمداری سپاهان در لیگ دوومیدانی افزود: اگر تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر نبودند مسابقات برگزار نمی‌شد یا فقط تیم دانشگاه آزاد در لیگ شرکت می‌کرد، هیات‌های دوومیدانی که در مسابقات شرکت می کنند پول به ورزشکاران نمی‌دهند و فقط دوندگان را پوشش می‌دهند تا مسابقه دهند.

دونده ملی پوش فولاد مبارکه سپاهان در پایان ضمن تشکر از مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: میزان قراردادهای دوندگان در لیگ دوومیدانی دو برابر شده است، من از باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر خلیج فارس تشکر می‌کنم که در لیگ دوومیدانی از ورزشکاران حمایت‌های لازم را انجام می دهند.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =