• ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
  • کد خبر: 8085
  • readingTime: ۱ دقیقه
امیرحسین جمشیدیان

امیرحسین جمشیدیان رکابزن تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان مسابقات تایم تریل انفرادی کشور شد.

به گزارش ایراسین، مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری بزرگسالان کشور روز سه شنبه با شرکت ۳۲ ورزشکار از ۱۱ تیم به صورت تایم تریل انفرادی در مسیر جاده تبریز به اسپیران برگزار شد. در این مرحله امیرحسین جمشیدیان از تیم فولاد مبارکه سپاهان با زمان ۴۴ دقیقه و ۶۸ صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان این دور از مسابقات شد. بهنام آرین از تیم دانشگاه آزاد تبریز با زمان ۴۴ دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۲۰ صدم ثانیه اختلاف در سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت.

بهنام خسروشاهی از تیم عقاب با زمان ۴۴ دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه به جایگاه سومی دست یافت.

همچنین در نتایج تیمی دو مرحله تیم دانشگاه آزاد تبریز با کسب ۷۱۶ امتیاز در مجموع مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد. تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۶۷۲ امتیاز در مقام دوم قرار گرفت و تیم مس کرمان با ۵۳۹ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری آقایان از هشتم تا نهم مهرماه جاری با حضور ۱۱ تیم تیم دانشگاه آزاد تبریز، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی هوایی عقاب، مس کرمان، هورسان رامسر، ایران زمین، امیدنیا مشهد، هیات زنجان، شهرداری اراک، بالابان چابهار و هیات نهاوند در تبریز برگزار شد.

روز دوشنبه گذشته در نخستین روز این مسابقات در رشته استقامت، خلیل خورشید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در سکوی قهرمانی ایستاد، حمید پورهاشم دوم شد و علی اصغر موسی زاده مقام سوم مسابقات را کسب کرد.

مرحله اول مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در ۲ بخش استقامت و تایم تریل روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور به میزبانی استان اصفهان در شهرستان گلپایگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که در تایم تریل انفرادی امیرحسین جمشیدیان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =