برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان بر خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته دوم لیگ برتر کشور میزبان خود را از پیش روی برداشت.

به گزارش ایراسین، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار به میزبانی شهرهای رامسر، ارومیه، اردکان، یزد، مریوان، تهران و آمل پیگیری شد و در مهمترین دیدار بلندقامتان فولاد مبارکه سپاهان که در هفته اول به یک پیروزی خانگی دست پیدا کرده بودند، در هفته دوم در مریوان به میدان رفتند و با نتیجه سه بر صفر به دومین برد خود دست یافتند. در این دیدار که در سالن زاگرس شهر مریوان برگزار شد، تیم راهیاب ملل مریوان نتوانست کاری برابر طلایی پوشان اصفهانی از پیش ببرد و با نتیجه سه بر صفر و امتیازات ۲۵ بر۱۸ و ۲۵ بر۲۰ و ۲۵ بر۲۰  در این بازی خانگی شکست خورد.

سایپا با هدایت مصطفی کارخانه و در حالی که اکثر ستاره های خود را در ترکیب داشت، توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد میزبان خود خاتم اردکان عبور کند. نارنجی پوشان که هفته قبل به سختی از سد هورسان رامسر گذشته بودند، توانستند با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را از پیش‌رو بردارند.

همچنین شهرداری ارومیه به عنوان یکی دیگر از مدعیان لیگ برتر والیبال توانست دومین برد خود را در یزد جشن بگیرد، این دیدار که پیش بینی می شد نزدیک پیش برود، در نهایت با حساب ۳ بر یک به سود شاگردان پیمان اکبری به پایان رسید. شهرداری ارومیه  با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ میزبان خود را شکست داد تا اولین باخت شهداب در لیگ والیبال رقم بخورد.

نتایج دیدارهای هفته دوم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

هورسان رامسر ۳ – شهروند اراک (صفر- باخت فنی)

آذرباتری ارومیه ۱ – شهرداری ورامین ۳

خاتم اردکان (صفر) – سایپا تهران ۳

شهداب یزد ۱ – شهرداری ارومیه ۳

راه‌یاب ملل کردستان (صفر) – فولاد مبارکه سپاهان ۳

پیکان تهران ۳ – شهرداری گنبد ۲

لبنیات هراز آمل ۱ – فولاد سیرجان ۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =