رییس سازمان نظام‌مهندسی معدن

هجدهمین اجلاس سالیانه هیات عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران با حضور روسای سازمان نظام‌مهندسی کشور، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، مشاور عالی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایراسین، تقی نبئی رییس سازمان نظام‌مهندسی معدن ایران در هجدهمین اجلاس سالیانه هیات عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران  گفت: از سال گذشته تحول جدید در نظام مهندسی مثبت رخ داده و در تلاشیم تا به جایگاه اصلی خود برسد.

وی اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی معدن کشور ۱۸ ساله شد و ۴۱هزار نفر عضو حقیقی و ۲هزارنفر عضو حقوقی دارد و از بیشتر ظرفیتهای خود استفاده می کند.

نبئی گفت: امسال که سال جهش تولید است و فروش نفت به مشکل برخورده و تحریم هستیم از بخش معدن و صنایع معدنی توقع بیشتری وجود دارد.

وی به ظرفیت و اقدامات سازمان نظام مهندسی معدن در بخش معدن اشاره کرد و گفت: نظام مهندسی در خصوص اکتشاف و طراحی برنامه ریزی و ورود کرده است اما نظارت بر اکتشاف وجود ندارد و ما درخواست داریم که نظام مهندسی معدن نیز در بخش اکتشاف که زیرساخت توسعه بخش معدن است بر عهده نظام گذاشته شود.

وی ادامه داد: در استخراج معادن نیز در نظام مهندسی معدن انجام می‌شود. در بحث خام فروشی مواد معدنی و متالورژی نیز مهم است. اما بحث طراحی و اجرا و نظارت در بخش فرآوری و متالورژی نیز میتوان از ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی معدن استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =