برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان بر خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

رحمان محمدی راد گفت: همیشه بازی اول سخت است و این سختی را در ست سوم به عینه مشاهده کردیم.

به گزارش ایراسین، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی سه بر یک در ایستگاه اول سی و چهارمین دوره لیگ برتر ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بازی نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، از عملکرد بازیکنان تیم رضایت کامل دارم، در دفاع و سرویس روز خوبی داشتیم، برای ادامه لیگ نیاز به هماهنگی بیشتری داریم.

وی ادامه داد: بازی فوق‌العاده و لذت بخشی مقابل خاتم اردکان انجام دادیم، همیشه بازی اول سخت است و این سختی را در ست سوم به عینه مشاهده کردیم، برخلاف دو ست اول، تیم اردکان در ست سوم باکیفیت بازی کرد و موفق شد این ست را پیروز شود.

رحمان محمدی راد پیرامون ادامه لیگ برتر ایران بیان داشت: امیدوارم در بازی های بعدی نیز این روند پیروزی را ادامه دهیم، هرچند امسال لیگ سختی خواهیم داشت و تیم‌های باکیفیت زیاد هستند، امیدوار با وجود تیم های با کیفیت شاهد بازی‌های زیبایی در سالن های والیبال باشیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص عملکرد بازیکنان جدید تیم خود گفت: از بازیکنان جدید راضی هستیم، سعی کردیم چه از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین‌های ایران‌ را به سپاهان اضافه کنیم و این بازیکنان نیز از لحاظ شخصیتی در شان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هستند.

 وی در پایان تاکید کرد: فشردگی و کیفیت لیگ برتر والیبال بسیار بالا است، نیاز به هماهنگی بیشتری داریم که امیدوارم هرچه زودتر بازیکنان تیم با هم هماهنگ شوند تا در ادامه راه به اهداف مان برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =