• ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۷
  • کد خبر: 7724
  • readingTime: ۱ دقیقه
دوچرخه سواری

تیم فولاد مبارکه سپاهان در مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه سواری ایران قهرمان شد.

به گزارش ایراسین، اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور که امسال به دلیل بیماری کرونا با گذشت 6 ماه از سال برگزار نشده بود، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 18 و 19  شهریورماه به میزبانی شهرستان گلپایگان استان اصفهان با شعار «گلپایگان پایتخت سنگ نگاره‌ها»  برگزار گردید، در این مسابقات 12 تیم 5 نفره  در بخش استقامت و تایم تریل با هم رقابت کردند.

60 رکابزن در بخش استقامت، مسافتی بالغ بر 145 کیلومتر که از مسیر بلوار امام رضا(ع) تا مسکن مهر گلپایگانه را 16 دور رکاب زدند که در پایان محمد گنج‌خانلو از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مقام نخست را کسب کرد، سعید صفرزاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به مقام دوم و بهنام خسروشاهی از تیم عقاب نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی به مقام سوم مسابقات رسیدند.

در حاشیه این مسابقات محسن سلگی دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری از برگزاری دور دوم این مسابقات در استان آذربایجان شرقی و به میزبانی شهر تبریز خبر داد.

در بخش انفرادی و تایم تریل 24 دوچرخه‌سوار حضور داشتند که در پایان، امیرحسین جمشیدیان از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بر سکوی نخست ایستاد، بهنام آریان از تیم دانشگاه آزاد تبریز به مقام دوم رسید و سعید صفدرزاده از تیم دانشگاه آزاد تبریز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پایان مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه‌سواری تیم فولاد مبارکه سپاهان با 371 امتیاز قهرمان شد، تیم دانشگاه آزاد تبریز با 340 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم مس کرمان با 244 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =