• ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
  • کد خبر: 7622
  • readingTime: ۱ دقیقه
دوومیدانی

امسال آکادمی دوومیدانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آغاز به کار خواهد کرد که ورزشکاران مستعد را برای حضور در میادین ملی ساخته و پرداخته می کنیم.

به گزارش ایراسین، عزیزاله مشفقی سرپرست تیم دوومیدانی فولاد مبارکه سپاهان با اعلام این خبر گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در حمایت از رشته پایه و مادر دوومیدانی رسالت خود را تا به اینجای کار به خوبی انجام داده است، با حضور و تیمداری سپاهان در لیگ دو میدانی کشور انگیزه‌های قهرمانان به ویژه جوانان دونده بسیار تقویت شده است و برای ارتقا رکوردهای خود تلاش شایانی را از خود نشان می‌دهند که این آینده روشنی را برای دوومیدانی اصفهان و ایران رقم خواهد زد.

وی پیرامون حضور تیم دوومیدانی سپاهان در لیگ برتر فصل جدید کشور اظهار داشت: با عنایت ویژه و تصمیم‌گیری آقای عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بودجه خوبی برای رشته دوومیدانی تخصیص داده شد که به لطف خدا تیم را از اردیبهشت آماده حضور در رقابت‌های لیگ دو و میدانی کشور کرده‌ایم.

عزیزاله مشفقی افزود: هفته اول لیگ برتر ایران روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ شهریور در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود و امیدواریم تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا ستاره‌های طلایی پوش سپاهان که در بیشتر ماده‌ها نفرات برتر کشور هستند رقابت خوب و جذابی را برای علاقه مندان از خود به نمایش بگذارند.

 سرپرست تیم دوومیدانی فولاد مبارکه سپاهان با اعلام اینکه رقابت‌های لیگ در سه مرحله و طی مدت ۴۰ روز برگزار می‌شود، توضیح داد:  تیم سپاهان با داشتن قهرمانان خود همراه با کادر فنی با دانش، علمی و با تجربه خود بیشتر سکوهای قهرمانی و در نهایت قهرمانی لیگ را از آن خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: ما در ماده ۱۰۰ متر رضا قاسمی، پرش ارتفاع کیوان قنبرزاده، ماده ۴۰۰ متر سجاد هاشمی، مسلم نیادوست ۱۵۰۰ متر، پرتاب چکش رضا مقدم، پرتاب وزنه شاهین مهردلان و قهرمانان تراز اول بسیار دیگر را داریم که مطمئنم امتیازات زیادی را برای تیم کسب خواهند کرد و بدون شک قهرمانی لیگ امسال از آن طلایی پوشان خواهد بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =