• ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۱
  • کد خبر: 7611
  • readingTime: ۱ دقیقه
الناز قاسمی

هندبالیست ملی پوش فولاد مبارکه سپاهان گفت: دستمزد هندبالیست‌ها نسبت به سایر رشته‌ها بسیار کم است.

به گزارش ایراسین، الناز قاسمی ملی پوش تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون برگزاری فصل جدید لیگ برتر بانوان به طور متمرکز اظهار داشت: فدراسیون هندبال به باشگاه ها اعلام کرده که مسابقات لیگ برتر بانوان به صورت متمرکز برگزار می‌شود تا لیگ زودتر به پایان برسد، با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال اینکه با موج دوم این بیماری رو به رو خواهیم شد احتمالا این مسابقات به تعویق می‌افتد.

وی پیرامون تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: شرایط تیم برای فصل جدید لیگ بسیار خوب است، دو سه روزی تمریناتمان  آغاز شده و پیش از حضور در تمرینات از تمام هندبالیست‌ها تست کرونا گرفته شده است که خوشبختانه تاکنون هیچکدام از بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا نبوده اند.

الناز قاسمی با اشاره به قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان افزود: هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی قرار دارند که  این تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می پردازند، قطعا  هر تیمی که در لیگ برتر حضور دارد برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌رود، هر تیمی که تلاش بیشتر کرده باشد به عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان دست می یابد.

ملی پوش تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان با بیان اینکه دستمزد هندبالیست‌ها نسبت به سایر رشته‌ها کمتر است، گفت: اکثر هندبالیست‌ها در شرایط مالی کنونی برای تیم‌های خود بیشتر دلی بازی می‌کنند و دریافتی  آن‌ها فقط ۳ میلیون تومان از باشگاه است. رشته هندبال یک ورزش پر فشار محسوب می‌شود و  با وجود سختی که این رشته دارد باید دستمزد تمام هندبالیست‌ها بالا رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =