مازیار ناظمی

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در سفر به استان اصفهان با سید محمدرضا طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایراسین، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در سفر به استان اصفهان با سید محمدرضا طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان و حسین زیبایی سرپرست معاونت توسعه ورزش دیدار و گفتگو کرد. 

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این دیدار اظهار داشت: احمد بازوبندی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان یکی از رئیس هیاتهای فعال با تیم کاری بسیار منسجم، توانمند و علاقه مند می باشد که عملکرد خوبی در حوزه های همگانی، قهرمانی، فرهنگی به ویژه در امداد رسانی حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله داشته اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

مازیار ناظمی استان اصفهان را قطب صنعت دانست و افزود: در حوزه خودرو و موتور باید از فناوری ها بهره ببریم، ما آمادگی داریم از دانش متخصصان صنعت استان اصفهان استفاده کنیم تا جذابیت های این رشته بالا رود و حامیان مالی به سمت سرمایه گذاری در رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی سوق پیدا کنند، در این بین نیز از طریق صدا و سیما می توانیم جذابیت های این رشته  را به مخاطبین، بهتر و بیشتر نمایش دهیم.     

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه این فدراسیون یکی از فدراسیون های پر مخاطب و مردمی است، افزود: به جرات می توان گفت پس از فوتبال یکی از پر مخاطب ترین فدراسیون ها، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی است  که علاوه بر رسالتی که در حوزه آموزش دارد، سهم زیادی  نیز در ایجاد نشاط و شادابی جامعه به ویژه قشر جوان ایفا می کند.

وی ادامه داد: کشور نیاز به شادی و طراوت در بین جوانان دارد و بیشترین آمار شادی و نشاط مربوط به حوزه ورزش می باشد، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، ایران را به گستره ایران می بیند و فقط رویکردش پایتخت نیست، بر این اساس با سفر به استان های کشور از نزدیک مشکلات هیات های کشور را بررسی می کنیم.  

مازیار ناظمی اهمیت به فعالیت های بانوان دراین رشته را یکی از دغدغه های فدراسیون دانست و گفت: در استان اصفهان عقلانیت و خردی حاکم است که انجام هر کاری در جای خود با رعایت حدود شرعی امکان پذیر است و خوشبختانه شاهد هستیم که بانوان با رعایت موازین اسلامی در پیست های این استان به فعالیت می پردازند.لذا انتظار داریم حمایت بیشتری از ورزشکاران بانو صورت پذیرد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، آموزش در این فدراسیون را منطبق بر استانداردسازی، شفافیت ، پایداری، استفاده از نیروهای متخصص و توانمند دانست و بیان داشت: تنها صحبت از راه اندازی آکادمی ها مهم نیست بلکه اجرا و عملیاتی کردن اهداف در آکادمی ها مهم می باشد. وی افزود:در حال حاضر 14 هیات استان مجوز آکادمی دریافت کرده اند که انتظار داریم با وجود این مکان ها به اهداف خود که تعالی رشته موتورسواری و اتومبیلرانی دست یابیم.

وی با اشاره به واردات موتورهای سنگین اظهار داشت: با گمرک پیرامون موتورهای سنگین در حال رایزنی هستیم که به صورت قانونی و مشروع وارد کشورمان شوند تا جوانان علاقمند بتوانند در پیست های استاندارد در این ماده نیز به فعالیت بپردازند.  

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درپایان گفت: کسب درآمد و ایجاد بنگاه های اقتصادی در جهت استفاده و منفعت رسانی به ورزش، جزء وظایف ما در فدراسیون است و تمام تلاش بنده و همکارانم در فدراسیون توسعه این رشته در حوزه های همگانی و قهرمانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =