علی‌اصغر مجرد

علی‌اصغر مجرد گفت: براساس برنامه جلو آمده ایم و در شرایط خوبی قرار داریم.

به گزارش ایراسین، علی‌اصغر مجرد بازیکن تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون حضورش در جمع طلایی پوشان اصفهانی گفت: فکر می کنم باشگاه فولادمبارکه سپاهان از جمله باشگاه های قدرتمند و منظم است، سال گذشته شرایط بسیار خوبی در تیم شهرداری ورامین داشتم، اما برای فصل پیشرو با چند پیشنهاد روبرو شدم و تلاش کردم تا بهترین گزینه را انتخاب کنم که به سپاهان رسیدم.

وی در خصوص وضعیت تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان اظهار داشت: ما هم همچون اکثر تیم ها نزدیک به 2 ماه است که تمرینات را آغاز کرده ایم و شرایط نسبتاً خوبی هم داریم، در این مدت چند بازی دوستانه هم برگزار کردیم و فکر می کنم استراتژی کادر فنی این باشد که بازی های دوستانه ادامه داشته باشد.

علی‌اصغر مجرد با بیان اینکه براساس برنامه جلو آمده ایم و در شرایط خوبی قرار داریم، افزود:فکر می کنم تا زمان شروع مسابقات در اوج آمادگی قرار داشته باشیم، شیوع ویروس کرونا کمی کار را برای بازیکنان سخت کرده است. امیدوارم هرچه زودتر راه درمانی برای این ویروس پیدا شود، چون می دانم خیلی از مردم، عزیزان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند، کار برای تمرین و مسابقه ما هم سخت شده است و به همین دلیل مجبور هستیم پروتکل های بهداشتی را هم رعایت کنیم.

بازیکن تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون لیگ پیشروی ایران بیان داشت: از شرایط چند تیم خبر دارم و می دانم که بازیکنان خوبی جذب کرده اند. فکر می کنم شاهد لیگی سخت با بازی های جذاب باشیم، نتایج رقابت ها و قهرمان مسابقات را نمی توان از حالا پیش بینی کرد، در این بین ما هم می جنگیم تا در جمع مدعیان قرار داشته باشیم و بهترین نتایج را کسب نمائیم.

وی در پایان با بیان اینکه هرچقدر مسابقات لیگ منظم تر برگزار شود، گفت: با برگزاری لیگ به طور منظم سودش را در تیم ملی خواهیم دید، چون بازیکنان با آمادگی بالاتری روانه مسابقات می شوند، تیم ملی هم سال مهمی در پیش دارد و باید در المپیک به میدان برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =