• ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
  • کد خبر: 7466
  • readingTime: ۱ دقیقه
جمشید تقی‌زاده

با حضور معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، چند پروژه ورزشی در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایراسین، جمشید تقی‌زاده معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان امروز سه شنبه به مناسبت هفته دولت در افتتاح چند پروژه ورزشی در استان اصفهان حضور یافت. وی در اولین برنامه وارد شهرستان اردستان شد و به همراه سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، سید صادق طباطبایی نژاد نمایندهٔ مردم اردستان، حمیدرضا تأملی فرماندار و دیگر مسئولین در مراسم بهره برداری چمن طبیعی این شهرستان شرکت کرد، این پروژه با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال تکمیل گردید.

پس از افتتاح این پروژه، جمشید تقی‌زاده به شهرستان برخوار سفر نمود و زمین های چمن مصنوعی شاپورآباد، خورزوق و سین با حضور وی به بهره برداری رسید، در این افتتاحیه ها، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی نمایندهٔ مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی و عبداله بنهری فرماندار وی را همراهی نمودند. هر کدام از این پروژه ها با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال احداث شده است. معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان پس از حضور در مراسم افتتاحیه زمین های چمن مصنوعی شاپورآباد، سین و خورزوق از پروژه نیمه تمام زمین چمن استاندارد شهرک سیمرغ بازدید به عمل آورد. پس از این بازدید تقی زاده به شهرستان شاهین شهر سفر کرد و مجموعه ورزشی ملت و استخر این مجموعه را مورد بازدید قرار داد. در نشستی به میزبانی فرمانداری شاهین شهر، با حضور معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مشکلات ورزش شهرستان های برخوار و شاهین شهر را مورد بررسی قرار گرفت که در این جلسه علاوه بر سید محمد طباطبایی، حسینعلی حاجی دلیگانی، فرمانداران دو شهرستان و دیگر مسئولین حضور داشتند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در بعدازظهر امروز وارد شهرستان تیران و کرون شد و در مراسم افتتاح پروژه استخر مهر و ماه و کلنگ زنی فاز دوم مجموعه ورزشی این شهرستان شرکت کرد. ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شهرستان نجف آباد و تیران و کرون، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از مسئولین نیز در این مراسم ها حضور داشتند. این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث گردیده و اکنون با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. جمشید تقی‌زاده پس از کلنگ زنی این مجموعه استان اصفهان را ترک کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =