احمد جمشیدی

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای حفظ بازیکنانی که با تیم فوتبال ذوب آهن قرارداد دارند مشکلی نداریم.

به گزارش ایراسین، احمد جمشیدی سرپرست باشگاه ذوب‌آهن پیرامون وضعیت بازیکنان خارجی گفت: تا سرمربی مشخص نشود نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که کدام بازیکن بماند و کدام بازیکن برود. برای حفظ بازیکنانی که قرارداد دارند مشکلی نداریم. آن‌هایی هم که قراردادشان تمام شده خودشان برای ماندن ابراز تمایل کردند.

وی در خصوص جدایی لوکا بوناچیچ از ذوب‌آهن اظهار داشت: با تصمیم هیأت مدیره قرار شد بوناچیچ از تیم جدا شود. وی در دفتر باشگاه حضور پیدا کرد و با نهایت احترام خداحافظی کرد. به ما گفت که خاطره خوبی از ذوب‌آهن دارم و به تصمیم شما احترام می‌گذارم. مطالبات او تا جایی که باید، پرداخت شده و مابقی آن هم با توافق خودش طبق برنامه ریزی پرداخت می‌شود.

احمد جمشیدی در مورد انتخاب سرمربی جدید ذوب‌آهن تصریح کرد: با توجه به اتمام لیگ در حال برنامه ریزی هستیم و ان‌شاالله تا پایان هفته سرمربی جدید را معرفی کنیم. 5 نفر را مدنظر داریم و ان‌شاالله بعد از بررسی‌های لازم سرمربی تیم را انتخاب می‌کنیم.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن در مورد انتقال دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس گفت: اسماعیلی‌فر یک نیم فصل دیگر با ما قرارداد دارد منتها در قرارداد او بحث‌های حقوقی مطرح است که نمی‌توان در حال حاضر روی آن‌ها بحث کرد اما بر اساس صحبتی که دانیال با خود من کرد گفت اولویت من ذوب‌آهن است. به هر حال هر بازیکنی ممکن است در فصل نقل و انتقالات مشتریان زیادی داشته باشد و هر کسی آزاد است با بازیکنان صحبت کند اما دوست داریم او در ذوب‌آهن بماند.

وی در خصوص مدیرعاملی باشگاه بیان داشت: تا موقعی هم که هستم کارم را انجام می‌دهم و به وظیفه خودم عمل می‌کنم. همه اعضای هیأت مدیره دست به دست هم داده‌اند تا این قطار در مسیر درست و رو به جلو حرکت کند، هر ساعتی هم بگویند می‌روم و برای نفر جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =