• ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۴
  • کد خبر: 7344
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان عزم خود را جزم کرده تا به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

به گزارش ایراسین، لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 98-99 با تمام نقاط قوت و ضعفی که داشت پنجشنبه شب به پایان می رسد، ساعت ۲۰:۴۵ پنجشنبه سوت ۸ بازی هفته سی ام و پایانی لیگ برتر به صورت همزمان به صدا در می آید. تکلیف قهرمان چند هفته پیش روشن شد و پرسپولیس برای چهارمین مرتبه متوالی قهرمان لیگ برتر شد. سقوط شاهین بوشهر به لیگ یک قطعی شده و تیم های پارس جنوبی جم، ماشین سازی، پیکان، سایپا و ذوب آهن برای بقا تلاش می کنند اما جنگ تیم های بالا نشین جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی لیگ برتر همچنان حساسیت بالایی دارد.

استقلال تهران و تراکتور تبریز ۵۰ امتیازی هستند، فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان ۴۸ امتیازی هستند و به ترتیب از رتبه دوم تا پنجم جدول رده بندی قرار دارند. اما فولاد خوزستان و تراکتور حساسترین بازی هفته آخر را برگزار می کنند.

تراکتور می تواند در صورت پیروزی برابر فولاد خوزستان و امتیاز از دست دادن استقلال در بازی مقابل شاهین بوشهر نایب قهرمان شود، فولاد خوزستان هم می تواند در صورت شکست دادن تراکتور به شکست استقلال برابر شاهین بوشهر و شکست سپاهان برابر پیکان امیدوار باشد تا نایب قهرمان شود. تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نیز با شکست پیکان و از طرفی عدم نتیجه گیری استقلال و تراکتور مقابل حریفان خود می تواند به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دست یابد و طلایی پوشان سپاهانی پس از پیروزی شیرین مقابل شهرخودرو، عزم خود را جزم کردند تا در صورت اتفاقات خوشایند در دیگر بازی ها، به مقام نایب قهرمانی برسند. رقابت تیم های استقلال، تراکتور، فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان در هفته پایانی می تواند یکی از دیدنی ترین هفته های  پایانی تاریخ لیگ برتر را رقم بزند و چهار تیم برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا لحظه ای عقب نشینی نخواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =