محمدی راد

رحمان محمدی‌راد گفت: مسابقات تدارکاتی قطعا کمک میکند که نقاط ضعف را شناسایی کنیم.

به گزارش ایراسین، به خاطر شیوع ویروس کرونا نزدیک به ۷ ماه والیبال ایران بود تا اینکه روز گذشته تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان ایرانیان به صورت دوستانه در یک بازی چهار ستی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو پایان یافت. رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون این دیدار اظهار داشت: لحظه‌های زیبایی را در جریان این مسابقه دیدیم، عملکرد بازیکنان هم به واسطه این وقفه که طولانی‌تر از سال‌های قبل و با توجه به روند آماده سازی تیم ما که متفاوت‌تر از قبل بود، شاید بازیکنان هنوز به آن مرز آمادگی تاکتیکی و تکنیکی نرسیده‌اند، اما در مجموع از عملکرد آن‌ها رضایت دارم.

وی با بیان اینکه شروع والیبال واقعا اتفاق خوشحال کننده‌ای بود گفت: واقعیت این است که از کیفیت بازی راضی بودیم، فکر میکنم هم خودم و هم آقای تندروان سرمربی تیم فولاد رضایت کامل داشتیم، چراکه وقتی صحبت میکردیم از کیفیت بازیکنان رضایت داشتند.

رحمان محمدی‌راد در خصوص عملکرد بازیکنان جدید افزود: مجتبی میرزاجانپور یک آسیب کوچک داشت که بعد از ست اول احساس درد کرد، به همین دلیل از ست دوم از وی استفاده نکردیم تا آسیبش شدید نشود، اما از حضور سایر بازیکنان بهره بردیم، در مجموع هنوز به آن هماهنگی مد نظر ما نرسیده‌اند، اما این مسابقات تدارکاتی قطعا کمک میکند که نقاط ضعف را شناسایی کنیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا پروتکل‌های بهداشتی در بازی با فولاد سیرجان رعایت شد؟ بیان داشت: تیم فولاد سیرجان که در حال حاضر آنجا تمرین می کند و عملا مسائل بهداشتی را رعایت میکند، چون تنها تیمی است که آنجا تمرین می‌کند. ما قبل از بازی تست PCR دادیم و هفته گذشته نیز قبل از ورود به سالن تست خون داده بودیم، همچنین در جریان بازی سعی کردیم زمین‌ها را عوض نکنیم.

وی در پایان به دومین بازی تدارکاتی سپاهان اشاره کرد و گفت: روز چهارشنبه بازی تدارکاتی دیگری با تیم فولاد سیرجان ایرانیان داریم، امروز توافق کردیم که بازی کنیم و فعلا در مورد قوانین بازی تصمیم نگرفته‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =