• ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
  • کد خبر: 7278
  • readingTime: ۳ دقیقه
شهرخودرو

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بدون حضور امیر قلعه نویی، شهرخودرو را با شکست دو بر صفر بدرقه کرد.

به گزارش ایراسین، در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران شنبه شب تیم های فولاد مبارکه سپاهان و شهرخودرو به میزبانی ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان میگوئل  تکسیرا با دو گل از سد حریف مشهدی خود گذشتند.

بازی در نیمه نخست کاملا سرد و بی روح از سوی هر دو تیم پیگیری شد که تنها دقیقه 13 ضربه مهدی کیانی کاپیتان سپاهانی ها به دیرک افقی دروزاه رحمتی برخورد کرد و بازی بدون گل به نیمه دوم کشیده شد، با آغاز 45 دقیقه دوم سپاهان توپ و میدان را در اختیار گرفت که در این شایان مصلح و سروش رفیعی برای سپاهان گلزنی کردند تا این تیم 48 امتیازی شود و در رده چهارم بایستد، شهرخودرو نیز با این شکست 45 امتیازی ماند و به رده ششم جدول رده بندی سقوط کرد.  

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، شایان مصلح، محمدرضا مهدی زاده، مرتضی منصوری، سعید آقایی، مهدی کیانی، سروش رفیعی (87 مهدی ترکمان)، امید نورافکن، سید محمدرضا حسینی، محمد محبی، کی روش استنلی (65 محسن الغسانی) سرمربی:میگوئل  تکسیرا

ترکیب شهرخودرو: سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، فرشاد فرجی، محمد آقاجان‌پور، علی نعمتی، اکبر صادقی، میلاد سرلک، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان، محمد قاضی سرمربی: سهراب بختیاری زاده

داور: رضا کرمانشاهی 

دقایق حساس:

دقیقه 11: ضربه محمد قاضی با اختلاف از بالای دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 13: پاس رو به بیرون نورافکن به مهدی کیانی رسید اما ضربه محکم کاپیتان سپاهان دور از دسترس مهدی رحمتی به دیرک افقی دروازه شهرخودرو برخورد نمود.

دقیقه 33: فرار سروش رفیعی از میانه زمین با پاس زمینی او به عمق همراه بود که توپ او سرعتش زیاد بود و کی روش نتوانست به آن برسد.

دقیقه 39: سانتر روی دروازه شهرخودرو با ضربه سر کی روش استنلی همراه بود اما هد این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه 43: سروش رفیعی ضربه خطا را پشت هجده قدم کوتاه فرستاد نفوذ منصوری و سانتر او به شش قدم از روی سر همه عبور کردد و به بیرون رفت.

دقیقه 46: نفوذ سیدمحمد حسینی از راست به هجده قدم شهرخودرو  و او کورس او با نعمتی دفاع حریف با چرخش و تو سرتوپ حسینی همراه بود، نعمتی روی زمین افتاد و حسینی هم تعادلش را از دست داد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. سپاهان بلافاصله روی یک ضربه ایستگاهی توسط سروش رفیعی توپی را روی دروازه ارسال کرد اما سانتر خطرناک او از روی سر همه رد شد و به بیرون رفت.

دقیقه 53: یک نفوذ سریع از حسینی از سمت راست با ارسال این بازیکن روی دروازه شهرخودرو همراه بود اما رحمتی این توپ را با دست دور کرد تا موقعیت گل سپاهان از دست برود.

دقیقه 55: در ادامه فشار سپاهان روی دروازه شهر خودرو توپ ارسالی به عمق را نورافکن با سر از لب خط کرنر به بیرون فرستاد اما مدافعان شهرخودرو توپ را زودتر از بازیکنان سپاهان دور کردند.

-گل اول سپاهان دقیقه 60: در دقیقه 60 کرنر ارسالی سروش رفیعی در شش قدم را شایان مصلح با ضربه سر به تور دروازه سیدمهدی رحمتی چسباند تا اولین گل سپاهان رقم بخورد.

-گل دوم سپاهان دقیقه 70: سروش رفیعی با یک نفوذ از سمت راست محوطه وارد محوطه جریمه شد و بعد از یک دریبل از زاویه بسته با شوتی محکم دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

دقیقه 73: همکاری کریمی و محبی با حرکت وینگر جوان سپاهان و ضربه محکم محبی همراه بود که توپ به تور کنار دروازه شهرخودرو برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 74: یک ضدحمله از سپاهان با پاس الغسانی به محبی که به درون هجده قدم نفوذ کرده همراه بود. محبی ضربه زمینی و محکمی را زد اما رحمتی با خروج به موقع توپ را دفع کرد.

دقیقه 80: حرکت پا به توپ خلعتبری با شوت محکم او همراه بود اما این ضربه داخل چارچوب را پیام نیازمند گرفت.

دقیقه 84: نفوذ نعمتی از چپ و ارسال وی با ضربه مرادمند همراه بود که نیازمند آنرا مهار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =