• ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴
  • کد خبر: 7264
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا فتاحی

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: امیدواریم بتوانیم با پیروزی در دو بازی آینده، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب نمائیم.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شرایط فعلی تیم در آستانه دیدار با شهرخودرو گفت: بعد از استعفای امیرقلعه‌نویی هیئت مدیره باشگاه سریعا تشکیل جلسه داد و تکسیرا را به عنوان سرمربی تیم برای دو بازی باقی مانده لیگ برتر معرفی کردند، تمرینات تیم با هدایت این مربی ادامه پیدا کرد و بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند و شرایطمان خوب است و آماده می‌شویم با تمام قوا به مصاف شهرخودرو برویم.

وی در مورد جدایی ولادیمیر کومان و علی قربانی از سپاهان اظهار داشت:‌ به خاطر شیوع کرونا و اینکه لیگ ما حدود 3 ماه طول کشید، کومان قبل از بازی با استقلال درخواست جدایی داده بود، وی پیشنهاد خارجی داشت و چون مسابقات آن‌ها در حال شروع شدن است باید سریع‌تر می‌رفت، علی قربانی فوتبالیست خوب و بزرگی که در سپاهان شاید نتوانست از لحاظ فنی آنطور که باید خودش را نشان بدهد اما مطمئنا در تیم جدیدش عملکرد خیلی خوبی خواهد داشت، برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

رضا فتاحی پیرامون انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: انتخاب سرمربی تیم در اختیار هیئت مدیره باشگاه است و هیچ فرد دیگری در این حیطه ورود نمی‌کند. واقعا در جریان مذاکرات سرمربی نیستم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون لیست بازیکنان برای فصل جدید اظهار داشت: فعلا طبق نظر هیئت مدیره  داشته‌های خودمان را حفظ می‌کنیم، به غیر از دو سه بازیکن بیشتر بازیکنان ما قرارداد دارند و ان شاالله از هفته آینده کار تمدید قرارداد آن‌ها را آغاز می‌کنیم، بعد از اتمام لیگ هم به ترمیم تیم با توجه به نیازهایمان می‌پردازیم، امیدواریم بتوانیم در دو بازی باقی‌مانده لیگ به پیروزی برسیم و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =