• ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶
  • کد خبر: 7262
  • readingTime: ۱ دقیقه
قاسم زاغی‌نژاد

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سیاست‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مقوله فوتبال پاک بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

به گزارش ایراسین، قاسم زاغی‌نژاد مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهر خودرو گفت:‌ خوشبختانه با تیمی بازی داریم که استانداردهای لازم را در خطوط مختلف برای کارهای تاکتیکی دارد و تیم بسیار با کیفیتی است و با برنامه بازی می‌کند، حساب ویژه‌ای روی این بازی باز کرده‌ایم. انتظار داریم هر دو تیم بتوانند کیفیت‌شان را ارئه دهند و یک بازی خوب و قابل قبول انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سپاهان در بازی‌های اخیر تیم غالب میدان بوده است، بیان داشت: البته در بازی آخر با استقلال کیفیت لازم را نداشتیم که آن هم دلیل دارد، من در نشست خبری بازی با استقلال هم گفتم که سیاست‌های باشگاه سپاهان در مقوله فوتبال پاک بر هیچ‌کس پوشیده نیست. باشگاه سپاهان واقعا به فوتبال پاک اعتقاد دارد، من در آن نشست گفتم که  امیدواریم اتفاقات در مقوله‌های مختلف صورت نگیرد که منجر به گرفتن حق کسی نشود. متاسفانه به اشتباه پنالتی‌ای که به ضرر ما گرفته شد و اتفاقات بعدش منجر به این شد که بازی را واگذار کنیم.

قاسم زاغی‌نژاد تصریح کرد: در بازی با نساجی هم به لحاظ آماری تیم برتر زمین بودیم، مالکیت توپ ۷۰ به ۳۰ به نفع ما بود و پنج بار به تیر دروازه زدیم و ۲۱ بار به سمت دروازه حریف حمله کردیم، متاسفانه آن بازی با آن نتیجه غم‌انگیز تمام شد. دوباره به تهران رفتیم تا با استقلال بازی کنیم. تاثیر بازی با استقلال در لیگ، روی بازیکنان ما در بازی جام حذفی تاثیر زیادی داشت. متاسفانه باز هم شاهد اشتباه داور بودیم که باعث شد بازیکنان به لحاظ روانی کیفیت‌شان را نشان ندهند.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص جدایی کومان و قربانی گفت:‌ در مورد جدا شدن این‌ دو بازیکن مسئولان باید تصمیم‌گیری می‌کردند و در شرح وظایف من نبوده است.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش برای بازی با نماینده مشهد بیان داشت: ‌ شهباززاده به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده است در تیم ما قرار ندارد، ایرانپوریان به دلیل مصدومیت در شرایط عادی نیست ولی بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

قاسم زاغی‌نژاد در پایان گفت: امیدواریم با توجه به کارهایی که در دو روز گذشته انجام شده که بیشتر بحث روانی بوده، بتوانیم نتیجه قابل قبولی در این دو بازی به دست بیاوریم و سهمیه را بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =