حمایت سازمان مدیریت صنعتی از استقرارکسب وکارهای دانش بنیان مولد جهش تولید

مدیر همایش ها و بهره برداری از فضای سازمان مدیریت صنعتی از حمایت های ویژه این سازمان در راستای استقرار کسب و کارهای دانش بنیان مولد جهش تولید در سازمان مدیریت صنعتی خبر داد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی؛ رضا کریمی با بیان این مطلب افزود: تغییرات سریع تکنولوژی و محیطی موجب تغییرات گسترده در مدل های کسب و کار بنگاه های اقتصادی گردیده و موج فزاینده ای از نوآوری، پویایی و همگامی با تحولات دیجیتال را ایجاد نموده است و ثمره آن رشد سریع ظهور شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در کشور  است. یکی از دغدغه های همیشگی این کسب و کارهای نوپا، کمبود سرمایه اولیه برای استقرار شرکت در محیطی با زیرساخت های مناسب بوده است. امروزه صاحبان کسب و کارهای اقتصادی در جستجوی فضای کاری استاندارد و انعطاف پذیر با حداقل هزینه و حداکثر امکانات و تجهیزات هستند.

وی افزود: با توجه به سیاست های حمایتی دولت از جهش تولید در کشور خصوصا در وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت صنعتی در راستای رسالت های توسعه مدیریت، تقویت و حمایت از کارآفرینی و رونق تولید، نسبت به در اختیار قرار دادن فضاهای کاری به بنگاه های کسب و کاردانش بنیان مولد جهش تولید در ساختمان شماره 2 خود اقدام می‌کند.

مدیر همایش ها و بهره برداری از فضای سازمان مدیریت صنعتی عنوان کرد: کلیه استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و پژوهشی، شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات، شرکت های فعال در زمینه مولفه های انقلاب صنعتی چهارم و تحول دیجیتال، شرکت های فعال در پیاده سازی IOT در صنایع، انجمن ها و تشکلهای حرفه ای و سایر شرکت ها می توانند علاوه بر استقرار دفتر کسب و کار خود در فضاهای کاری ساختمان شماره 2 با امکانات وتجهیزات اداری کامل، از مزایای حضور در سازمان مدیریت صنعتی با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در صنعت در زمینه توسعه مدیریت و قرارگیری در محیط فعالیت سایرکسب و کارها ی دانش بنیان بهره مند شده و محیطی هوشمندانه، پویا و همگام با آخرین دستاوردهای مدیریتی را  برای موفقیت در کسب و کار خود را انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: لازم است کلیه شرکت های دانش بنیان متقاضی برخورداری از این حمایت، درخواست خودرا تا تاریخ99/05/25 به نمابر دبیرخانه به شماره 88604343ارسال نموده وجهت هرگونه اطلاعات بیشتر وبازدید از فضاهای کاری با شماره تلفن 88054952 تماس ویا از سایت http://www.imicc.ir  بازدید فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =