محمدرضا مهدی زاده

محمدرضا مهدی زاده گفت: گلی که من مقابل صعنت نفت آبادان به ثمر رساندم تلاش همه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بود.

به گزارش ایراسین، محمدرضا مهدی زاده بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان  در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون پیروزی یک بر صفر مقابل صعنت نفت آبادان اظهار داشت: در دو سه بازی اخیر نتایجی که می‌خواستیم و حقمان بود را کسب نکردیم، در این مدت خوب بازی می کردیم ولی نتایج خوبی نمی گرفتیم. در بازی با نفت آبادان خیلی فشار روی تیم بود و هر طور شده می خواستیم پیروز شویم.

وی اضافه کرد: تیم صنعت نفت هم بسیار تیم خوبی بود و این را می دانستیم اما ما فقط کسب سه امتیاز به درد ما می خورد و خدا را شکر می کنیم که توانستیم به این مهم دست یابیم.

محمدرضا مهدی زاده در خصوص شرایط مصدومیت خود تا قبل از بازی با صنعت نفت گفت: چند ماه پیش و قبل از شیوع کرونا متاسفانه دچار مصدومیت شدم و مچ پایم به داخل چرخید، بعد از پایان دوره این مصدومیت، قرار بود مقابل پرسپولیس بازی کنم که آن اتفاقات افتاد و بازی برگزار نشد، بعد از آن بازی دوباره در تمرینات از همان قسمت دچار آسیب دیدگی شدم، به نوعی می توان گفت که کرونا به درد من خورد، واقعا چند ماه سخت را پشت سر گذاشتم و خدا را شکر می کنم که الان در شرایط خوبی هستم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره گل 3 امتیازی خود مقابل صنعت نفت اظهار داشت: گلی که من مقابل صعنت نفت آبادان به ثمر رساندم تلاش همه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بود و سه امتیاز شب گذشته از نان شب هم واجب تر بود، من فوتبالم را مدیون آقای قلعه نویی هستم، وی مرا از داماش به تراکتور آورد و سال گذشته هم از تراکتور به سپاهان آمدم، سال گذشته نتوانستم کمکی به تیم کنم ولی واقعا خوشحالم که امسال این فرصت نصیبم شده که پاسخ اعتماد آقای قلعه نویی را بدهم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =