• ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
  • کد خبر: 6930
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه‌نویی

به عقیده بنده سید علی داور بازی تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و صنعت نفت آبادان در اخراج سروش رفیعی عجله کرد.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کنفرانس خبری پس از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور پیرامون اخراج سروش رفیعی با بیان این مطلب اظهار داشت: فکر می‌کنم اخراج سروش رفیعی عجولانه بود، درباره تحریک سرپرست تیم نفت آبادن نیز صحبتی ندارم اما پای هر دو بازیکن از روی زمین به هم برخورد کرد و به عقیده بنده سید علی در اخراج سروش عجله کرد، سیدعلی در این گونه اخراج‌ها عادت دارد.

وی در ادامه درباره کسب سه امتیاز مقابل شاگردان بهنام سراج گفت: در این دیدار فشار مضاعفی بر روی من ایجاد شد و به بازیکنان و شاگردانم افتخار می‌کنم که معرفت و ایثار در زمین پیاده کردند، این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم که چند هفته از دست من زجر کشیدند، مسئول نتایج در هفته‌های گذشته با امیر قلعه‌نویی است چراکه بازیکنان زحمت خود را کشیدند.

امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: با وجود اینکه ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم یک موقعیت به نفتی‌ها ندادیم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون هدر دادن پنالتی توسط محمد محبی بیان داشت: از زمان تیم ملی پنالتی برای من یک کابوس شده است، در تمرینات پنالتی و ضربه ایستگاهی تمرین می‌کنیم اما دلیل این مشکل را نمی‌دانم، در بدترین شرایط ۳ امتیاز دیدار را به دست آوردیم و فرصت داریم تا با بازگشت مصدومان شرایط را به خوبی دنبال کنیم.

وی در خصوص حضور مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه در تمرینات تیم سپاهان خاطرنشان کرد: از آقای عظیمیان مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه و هیئت همراه تشکر می‌کنم که در بدترین شرایط با حضور خود به بازیکنان و کادر سپاهان روحیه دادند.

امیر قلعه نویی با اشاره به حضور اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال  در اصفهان گفت: نقطه نظرات خود را در اختیار وی قرار دادیم و حضور این مربی در ورزشگاه ها و تماشای لیگ انگیزه‌ مضاعفی به باشگاه‌ها و بازیکنان خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =