دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و ذوب آهن درهفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران بانتیجه دو بر صفر به سود تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به پایان رسید

امیر قلعه نویی و بهنام سراج امیدوار هستند در مقابل هم حداکثر امتیاز را کسب کنند.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کنفرانس خبری قبل از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت فوتبال خوبی بازی می‌کند و امیدوارم در درجه اول بازی جذابی را فردا شاهد باشیم، این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما در لیگ است و به کسب سه امتیاز خوش‌بین هستیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بر دارد اظهار داشت: امیدوارم موقعیت‌های ۱۰۰ درصد ما گل شود، به طور حتم  بازی فردا زیبا و حساس‌ترین بازی ما در لیگ برتر خواهد بود، مصدوم‌های زیادی داریم و کی روش  استنلی از نظر آشیل پا مشکل دارد و در چند هفته گذشته وقتی به بازی می‌آمد، کیفیت لازم را نداشت. استنلی امروز تست نهایی را انجام می‌دهد و MRI و CT اسکن او خوب بوده است.

بهنام سراج سرمربی صنعت نفت آبادان نیز گفت: با توجه به اینکه فولاد مبارکه سپاهان و صنعت نفت در بازی‌های گذشته امتیازات حساسی را از دست داده‌اند و در این بازی به دنبال امتیاز کامل هستند، به همین دلیل این بازی زیبا و جذاب از آب در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه تیم فولاد مبارکه سپاهان را آنالیز کرده‌ایم بیان داشت: سپاهان تیمی بسیار خوب، منسجم و بزرگ می باشد و از یک مربی قوی برخوردار است، در عین حال هفته‌های گذشته ما نتایج دلخواه خود را کسب نکرده‌ایم و امیدواریم دست پر از اصفهان بازگردیم.

بهنام سراج در پایان یادآوری کرد: هیچ بازیکن محرومی نداریم، اما بختیار رحمانی، فاخر تهامی، مصطفی احمدی، سیروان قربانی به علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت و عیسی آل‌کثیر نیز مسئولین باشگاه پس از بازی با سپاهان درباره آن تصمیم‌گیری خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =