• ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶
  • کد خبر: 6857
  • readingTime: ۲ دقیقه
حسین چرخابی

پیشکسوت فوتبال اصفهان معتقد این تیم به احتمال صددرصد می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب نماید.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان شب گذشته با نتیجه دو بر یک مغلوب تراکتور تبریز شد که این نتیجه باعث شد جایگاه دومی را از دست بدهد، حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال اصفهان و سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون این دیدار اظهار داشت: شکاف عمیقی در بین ۳ خطوط  این تیم اصفهانی به وجود آمد که حریف تبریزی نهایت استفاده را از این نقطه ضعف کرد و ۲ گل در این بازی به ثمر رساند، اشتباهات فردی و تیمی فولاد مبارکه سپاهان پایه گذار گل‌های تراکتور بودند.

وی تصریح کرد: فاصله خطوط دفاع تا حمله تیم فولاد مبارکه سپاهان خیلی زیاد است و باید چاره‌ای برای این موضوع اندیشیده شود، شاگردان قلعه نویی پرسینگ را ناقص انجام دادند، اما زمانی که آن‌ها به خوبی این تاکتیک را انجام می‌دادند بازیکنان تراکتور عاجز می‌شدند و نمی‌توانستند به خوبی توپ را به گردش در آورند.

حسین چرخابی با اشاره به موقعیت دقیقه 67 علی قربانی که دروازه خالی تراکتور را باز نکرد، بیان داشت: زمانی که قربانی با رشید مظاهری تک به تک شد باید بدون معطلی توپ را با بغل پا وارد دروازه می‌کرد، اما وی نتوانست این کار را انجام بدهد و عجیب‌ترین صحنه بازی را رقم زد، به هر حال از بازیکن با تجربه‌ای همانند قربانی بعید است که این موقعیت ها را تبدیل به گل نکند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در خصوص نتایج ضعیف شاگردان قلعه نویی گفت: سپاهان بعد از شکست مقابل تیم قطری وارد مسائل حاشیه‌ای شد و بعد از آن هم در یک تصمیم بچگانه این تیم برابر پرسپولیس بازی نکرد و ۳ امتیاز آن بازی را از دست داد. به هر حال امیدوار بودیم که تعطیلات به علت شیوع ویروس کرونا به کمک سپاهان بیاید، اما سپاهان در طول ۱۰ بازی گذشته ۳ پیروزی، ۵ مساوی و ۲ شکست داشته و در مجموع ۱۴ امتیاز گرفته است که این آمار ضعیفی برای شاگردان قلعه نویی  محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اگر تیم فولاد مبارکه سپاهان بخواهد با همین سبک و سیاق جلو برود به مشکل بر می‌خورد، اظهار داشت: فولاد مبارکه سپاهان باید برنامه اش را تغییر بدهد و کادر فنی روی اشتباهات بازیکنان کار کند تا در بازی‌های بعدی به موفقیت دست یابند. سپاهان به احتمال می‌تواند سهمیه آسیایی را به دست آورد، البته کادر فنی باید نحوه بازی بازیکنان را به خوبی آنالیز و نقاط ضعف تیم خود را شناسایی کند تا متوجه اشتباهات خود شوند.

حسین چرخابی در پایان درباره اضافه وزن کیروش استنلی افزود: به هر حال قلعه نویی روی کی روش حساب ویژه‌ای باز کرده است و نبود این بازیکن در بازی با تراکتور تاثیر داشته است، البته من بازی کی روش استنلی را در دیدار با گل گهر دیدم،وی خیلی سنگین بود و نشان داد کهآماده نیست، این بازیکن برزیلی هنوز کار دارد تا برای حریفان خطر ساز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =