محمد کریمی

محمد کریمی گفت: دوست دارم حالا حالاها در فولاد مبارکه سپاهان باشم و فوتبالم را در این تیم به پایان برسانم.

به گزارش ایراسین، محمد کریمی هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تازه گی ها قرارداد خود را به مدت سه فصل دیگر با طلایی پوشان تمدید کرد تا همچنان در اصفهان باقی بماند و یکی از نفرات این تیم برای فصل های آینده باشد. محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون تمدید قراردادش اظهار داشت: دوست دارم حالا حالاها در فولاد مبارکه سپاهان باشم و فوتبالم را در این تیم به پایان برسانم، با تمدید قرارداد نشان دادم که در ایران به تیمی به غیر از سپاهان فکر نخواهم کرد و مطمئن هستم با این تیم به تیم ملی و اروپا خواهم رسید.

وی در ادامه افزود: از آقایان نیکفر و تابش تشکر ویژه ای دارم و همچنین از آقای قلعه نویی که فوتبالم را مدیون اعتماد ایشانم و کار کردن با ایشان افتخار بزرگی است، تیم خوبی داریم و شاید سال های قبل‌تر من یا نیازمند یا محبی را کسی نمی‌شناخت و همین موضوع نشان می‌دهد، آقای قلعه نویی چه مربی بزرگ و کاربلدی است.

محمد کریمی  پیرامون شرایط کنونی سپاهانی ها گفت: در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی داشتیم و فکر می‌کنم از لحاظ نوع بازی از همه تیم ها بهتر عمل کردیم اما در ضربات آخر بسیار کم دقت بودیم، ضمن اینکه خیلی بدشانس بودیم، با این حال ما تلاشمان را بیشتر می‌کنیم و به موفقیت در بازی های باقی مانده و جام حذفی بسیار امیدوار هستیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: امکانات تیم های عربی و بازیکنان خارجی آن ها ما قابل قیاس نیست، اما با این حال تمرکز و دقت‌مان در برابر این تیم ها باید چندین برابر باشد، اگر همان انرژی و کیفیت برابر العین را همیشه داشته باشیم، می‌توانیم از گروه مرگ این رقابت ها صعود کنیم.

وی در پایان درباره پنالتی از دست رفته‌اش مقابل پارس جنوبی جم گفت: قول می‌دهم پنالتی که خراب کردم را جبران کنم و هواداران بدانند چقدر برایشان ارزش قائلم و جواب محبت هایشان را می‌دهم، من سال گذشته با سپاهان و اعتماد امیرخان به فوتبال ایران معرفی شدم. فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم و توانسته باشم پاسخ اعتماد امیرخان را داده باشم و دل هواداران سپاهان را شاد کنم. سپاهان باشگاه بزرگی است و افتخار می‌کنم در این باشگاه و شهر اصفهان حضور دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =