احسان پهلوان

احسان پهلوان بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است که جایگاه این تیم رتبه دهم جدول رده بندی نیست.

به گزارش ایراسین، در هفته بیست چهارم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میهمان تیم شاهین شهرداری بود که توانست میزبان خود را با نتیجه 5 بر یک  شکست دهد که یکی از گلزنان این دیدار احسان پهلوان بود.

 احسان پهلوان در گفتگو با ایراسین، پیرامون بازی با شاهین شهرداری گفت: این دیدار برای ما دیدار مرگ و زندگی بود که هر ۳ امتیازش حساس و با ارزش بود، به همین دلیل از ابتدای بازی به دنبال گلزنی بودیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: در مجموع این دیدار برای ما ۶ امتیازی بود و توانستیم با ۵ گل پیروز شویم تا شکست هفته قبل را فراموش کنیم، البته بازی هفته بیست و سوم هم اگر داور دقت می‌کرد، ما از پیکان شکست نمی خوردیم، در بازی با پیکان ما بر بازی سوار بودیم و بیشتر از حریف خلق موقعیت کردیم، اما داور ۲ پنالتی مسلم ما را نگرفت وگرنه با همان ۲ پنالتی برنده می‌شدیم.

وی در خصوص شرایط کنونی ذوب آهن بیان داشت: با پیروزی پرگلی که مقابل شاهین کسب کردیم روحیه مضاعفی به بازیکنان و کادرفنی تیم تزریق شده است و حالا چشم به صعود در جدول لیگ برتر داریم و می‌خواهیم با یک جایگاه آبرومند لیگ را به پایان برسانیم.

احسان پهلوان پیرامون گل زیبایش به شاهین شهرداری بوشهر گفت: من از این گل‌ها زده بودم و تجربه داشتم، به تیم های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم چنین گلی زده بودم، وقتی توپ به من رسید، تصمیم گرفتم با دریبل چند بازیکن وارد محوطه جریمه حریف شوم و شوتزنی کنم، به هر حال گل قشنگی بود، ولی مهم‌تر از گلزنی من، پیروزی و موفقیت تیم است.

بازیکن فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان با بیان اینکه ما حاشیه امنیت خوبی در جدول رده بندی به دست آوردیم، افزود: ما همیشه مدعی لیگ برتر، جام حذفی و یکی از نمایندگان در آسیا بودیم، اما به خاطر مشکلات و بی‌نظمی‌ها چنین رتبه‌ای داریم، بدون تعارف جایگاه ذوب‌آهن اینجا نیست.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =