• ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
  • کد خبر: 6714
  • readingTime: ۱ دقیقه
امیر قلعه نویی

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان گفت: امیدوارم با زمین خوب نقش‌جهان، فوتبال زیبا همراه با کسب 3 امتیاز را مقابل پارس جنوبی شاهد باشیم.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کنفرانس خبری قبل از بازی با پارس جنوبی جم اشاره ای به بیماری کرونا کرد و اظهار داشت: شرایط خوبی نیست و از مردم خواهش می‌کنم مراقب خود و خانواده‌شان باشند، به همه خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست دادند، تسلیت می‌گویم، همچنین کادر درمان، مدافعان سلامت جامعه هستند و در این برهه زحمات زیادی را متحمل شده اند و می شوند.

وی پیرامون تیم فوتبال پارس جنوبی گفت:این تیم به دنبال ارزش‌های فوتبال می باشد و افاضلی سرمربی پارس جنوبی نیز به دنبال فوتبال زیبا است و دفاعی بازی نمی‌کند، تیم ما نیز نشان داده چه فوتبال زیبایی انجام می‌دهد، امیدوارم بازی فردا زیبا باشد، در جدول شرایط حساسی در جدول داریم و برای حفظ جایگاه دومی به 3 امتیاز بازی نیاز داریم و امیدوارم بازی را ببریم.

امیر قلعه‌نویی افزود: زمین دستگردی چمن بلندی داشت و خشک بود اما 600 پاس دادیم و آمار خوبی بجا گذاشتیم اما با بدشانسی نتوانستیم سایپا را شکست دهیم، امیدوارم با زمین خوب نقش‌جهان فوتبال زیبا و همراه با 3 امتیاز برای ما باشد، همه تیم‌های بزرگ در نیم‌فصل دوم چنین شرایطی را دارند اما شرایط سپاهان عجیب است، طبق آمار از ابتدای فصل در هر بازی موقعیت‌های گلزنی فراوانی را داشتیم، برخی بازیکنان سپاهان هنوز به آن پختگی لازم نرسیده‌اند تا بدانند لباس چه تیمی را بر تن دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: به عنوان یک سرمربی در دو حالت خیال آسوده‌ای دارم، اول این‌که تیمم ایجاد موقعیت کند و دوم این‌که بازیکنانم به حریف اجازه خلق موقعیت ندهند، از ابتدای فصل بازیکنانم این کار را به نحو احسن انجام دادند و در طی تمرینات نیز بر روی ضربه به دروازه متمرکز شدیم تا تمرکز بازیکنان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند، در خصوص مصدومین و محرومین سپاهان گفت: محسن مسلمان و امید نورافکن را فردا در اختیار نداریم، نورافکن هنوز برای بازی آماده نشده، همچنین مهدی ترکمان نیز جزء غایبین بازی فردا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =