• ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
  • کد خبر: 6708
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان

مسئول امور فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان تعداد زیادی ماسک را در خیابان های شهر و اماکن اقامت تیمها اهدا کرده است.

محسن شکل آبادی مسئول امور فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با اعلام این خبر اظهار داشت: در نشستی که با مسئولین انجمن حمایت از فرزندان مهر سپهر اصفهان که حوزه فعالیت آنان نیکوکاری و امورخیریه، امورزنان و خانواده و امور کودکان می باشد داشتیم به توافقاتی مبنی برحمایت های مادی و معنوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از سازمان مردم نهاد مهر سپهر اصفهان دست یافتیم.

وی در ادامه به دیگر فعالیت های این سمن اشاره کرد و گفت: مشاوره و حمایت فکری برای زوج هایی که با مشکل ادامه زندگی روبرو هستند و مشاوره و حمایت روحی روانی از فرزندان طلاق که متاسفانه والدین آنها از هم جدا شده اند، از اهم فعالیت های این سازمان مردم نهاد می باشد، برهمین اساس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی این باشگاه، درجهت رفع آسیب های اجتماعی، همکاری و حمایت خود را از سازمان مردم نهاد مهرسپهرانجام خواهد داد.

محسن شکل آبادی با اشاره به دیگر فعالیت های فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: باشگاه تعداد زیادی ماسک تهیه کرده و به همراه بازیکنان تیم های پایه فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که در مهمانسرای باشگاه اقامت دارند، در خیابان های شهر اصفهان حاضر شدند و ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی به عابرینی که در هنگام تردد ماسک نداشتند به آنان ماسک اهدا می کردند.

مسئول امور فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان تاکید کرد: در اوضاع بحرانی کرونا باید نگاهی به اقشار کم درآمد و نیازمند داشته باشیم که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این راستا کمک های زیادی انجام داده است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =