رضا فتاحی

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تا پایان لیگ برتر فوتبال هنوز هفت بازی باقی مانده، فوتبال غیرقابل پیش بینی است و ما تا روز آخر تلاش می‌کنیم.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین با بیان این مطلب پیرامون عقب ماندن از کورس قهرمانی به دلیل تساوی با سایپا گفت: تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا تیم برای هر بازی به بهترین شکل آماده باشد، ضمن اینکه باید از آقایان عظیمیان، نیکفر و اعضای هیئت مدیره باشگاه تشکر کنم که در این اوضاع اقتصادی به خوبی از مجموعه تیم حمایت می‌کنند. 

وی در خصوص شرایط کنونی تیم فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم، بازیکنان تمرینات و برنامه‌های تیمی را به دور از هرگونه حاشیه پشت سر می‌گذارند و برای بازی این هفته آماده می‌شوند.

رضا فتاحی با اشاره به تساوی صفر بر صفر مقابل سایپا خاطر نشان کرد: بازی یک طرفه‌ای مقابل سایپا داشتیم که پیام نیازمند دچار هیچ زحمتی نشد، حملات و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه توپ‌های مان تبدیل به گل نشد، دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم که با درخشش دروازه‌بان حریف گل نشد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: حامد فلاح زاده گلر سایپا درخشش خوبی در این دیدار داشت و به خصوص روی ضربه سر محبی واکنش خوبی را از وی شاهد بودیم، به هرحال در این بازی نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم ولی کادرفنی و بازیکنان در تلاش هستند تا در دیدارهای آینده تمام امتیازات بازی را کسب کنیم.

رضا فتاحی پیرامون تست جدید کرونا گفت: طبق برنامه ما هر 10روز به 10روز تست می‌گیریم، بعد از بازی با سایپا تستی نداشتیم اما طی یکی دو روز اخیر تست‌گیری می‌کنیم و پیش از بازی با پارس‌جنوبی نتایج آن اعلام می‌شود، آزمایشگاهی که به آن مراجعه می‌کنیم یک آزمایشگاه مدرن است و حتی کارخانه فولاد مبارکه هم از این آزمایشگاه برای کارکنان و پرسنل خودش استفاده می‌کند.

وی در پایان پیرامون تست های راست آزمایی برخی تیم ها بیان داشت: ما یک تیم بزرگ هستیم و اجازه نمی‌دهیم اطراف تیم حاشیه های این چنینی از نظر راستی آزمایی به وجود آید، باید با این ویروس زندگی کنیم، ما کاری به باشگاه‌های دیگر نداریم، اگر سازمان لیگ بگوید بازی کنید، بازی می‌کنیم و اگر بگوید بازی نکنید بازی نمی‌کنیم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =