عباسعلی ربیعی

کیروش استنلی فقط به خاطر اینکه دیر به تیم اضافه شده و از نظر بدنی آمادگی لازم را ندارد.

به گزارش ایراسین، عباسعلی ربیعی پزشک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص وضعیت کیروش استنلی مهاجم طلایی پوشان با بیان این مطلب اظهار داشت:  کی‌روش استنلی مقابل فجر سپاسی در دقایق پایانی به میدان رفت، استنلی مشکلی ندارد، فقط به خاطر اینکه دیر به تیم اضافه شده و از نظر بدنی آمادگی لازم را ندارد، در دقایق پایانی وارد زمین شد.

وی پیرامون آخرین وضعیت اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از نظر پزشکی افزود: روز چهارشنبه گذشته آخرین تست پزشکی را برای شرکت در مسابقات برگزار کردیم که همه اعضای تیم منفی بودند و به این ترتیب مشکلی برای آغاز مشکلات وجود ندارد.

عباسعلی ربیعی با اشاره به وضعیت امید نورافکن که در بازی تدارکاتی مقابل فجرشهیدسپاسی غایب بود، گفت: امید نورافکن بعد از ابتلا به کرونا و پشت سرگذاشتن دوران قرنطینه و منفی شدن تست‌هایش به تمرینات برگشت اما پس از بازگشت به تمرینات دردی در زانویش احساس کرد. عکس MRI گرفتیم که نکته خاصی را نشان نمی‌داد اما چون مدتی به خاطر کرونا تمرین نکرده بود و از طرفی هم بسیار توصیه شده، افرادی که پس از ابتلا به کرونا به تمرینات برمی‌گردند، ورودشان تدریجی ‌باشد، بنابراین تصمیم گرفتیم که به وی استراحت بدهیم.

پزشک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص وضعیت مهدی ترکمان و محسن مسلمان نیز بیان داشت: ترکمان و مسلمان دچار کشیدگی عضلانی شده‌اند. آن‌ها زیر نظر فیزیوتراپ و بدنساز تمرین می‌کنند و به بازی گل‌گهر نمی‌رسند، همچنین عزت‌الله پورقاز شرایط خوبی دارد، وی در کنار ما تمرینات میدانی را انجام می‌دهد و تحت نظر فیزیوتراپ کار می‌کند اما الان نمی‌شود گفت چه زمانی برمی‌گردد و بهتر است صبر کنیم تا شرایط مساعد را پیدا کند.

وی پیرامون دوران مصدومیت جورجیو گولسیانی، گفت: وی در گرجستان شرایط خوبی دارد که به خاطر شرایط کرونا نتوانست به جمع ما اضافه شود، پیگیر هستم ظرف یکی دو هفته آینده و اگر شرایط مهیا شود به ایران برگردد تا هم وی را معاینه کنیم و هم اینکه درمان‌های توانبخشی را زیر نظر ما ادامه دهد.

عباسعلی ربیعی با بیان اینکه علیرضا نقی‌زاده پس از عمل جراحی زانو دوران توانبخشی را زیرنظر فیزیوتراپ و بدنساز انجام داد، افزود: پس از عمل جراحی دردی در زانوی خودش حس کرد، پس از عکسبرداری و مشورت با دکتر کیهانی (جراح نقی زاده) مشخص شد که ظاهرا به خاطر پیچی که در جراحی استفاده شده بود ضایعه استخوانی برایش ایجاد شده و به همین خاطر شنبه گذشته در تهران یک جراحی کوچک انجام داد و آن پیچ خارج شد، توصیه شد او یک هفته استراحت کند و انشاالله از هفته آینده تمریناتش را آغاز می‌کند.

در پایان پزشک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت محمد ایرانپوریان نیز بیان داشت: ما برای ایرانپوریان هر کاری لازم بود انجام دادیم، وی الان با تیم تمرین می‌کند و در شرایط خوبی قرار دارد.

گفتنی است تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز دوشنبه ۹ تیرماه 1399 در اولین مسابقه پس از شروع مجدد بازی‌های لیگ نوزدهم میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =