• ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۲
  • کد خبر: 6441
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار دوتیم فوتبال سپاهان-ذوب اهن اسفند98

عکس:مجتبی جهان بخش

میودراگ رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هنوز به ایران نیامده است.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از عدم بازگشت میودراگ رادولوویچ به ایران در فاصله یک هفته‌ای تا ازسرگیری مسابقات لیگ برتر دچار بحران سرمربی شده است. این موضوع زمانی نگران‌کننده‌تر می‌شود که سرمربی مونته‌نگرویی ذوب‌آهن اعلام کرده قصد بازگشت به ایران ندارد. علاوه بر این مسئولان ذوب‌آهن تاکنون عدم بازگشت رادو را به نبودن پرواز خارجی و مشکل مشابه اسکوچیچ ربط می‌دادند، اما الان با بازگشت سرمربی تیم ملی به ایران به نوعی عدم بازگشت رادولوویچ نیز قطعی به نظر می‌رسد.

ذوب‌آهن فعلاً تحت‌نظر حسن استکی و محمد صلصالی دستیاران ایرانی رادو تمرین می‌کند و هنوز هیچ تصمیمی برای نیمکت این تیم گرفته نشده است. البته قرار است هیئت مدیره باشگاه در جلسه‌ای تکلیف رادولوویچ را به طور کلی مشخص کند.

در صورتی که جدایی رادولوویچ همان‌طور که انتظار می‌رود قطعی شود، باشگاه تمرکز خود را روی انتخاب جایگزین وی می‌گذارد. البته از همین الان نیز شنیده می‌شود تحرکات و رقابتی از سوی برخی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل برای انتخاب سرمربی آغاز شده است، هر چند که پیش از این و بعد از جدایی علیرضا منصوریان از ذوب‌آهن هم این اتفاق در انتخاب سرمربی رخ داد که با واکنش‌هایی همراه شد.

علیرضا مرزبان در حال حاضر از افرادی است که گفته می‌شود با وی برای قبول هدایت گاندوها صحبت شده است. علیرضا مرزبان در واکنش به شایعه حضورش روی نیمکت ذوب‌آهن، اظهار داشت: من فعلا به ایران نمی‌آیم، پیشنهاداتی از شاهین شهرداری بوشهر و حتی تیم امید هم در این مدت داشته‌ام، اما من به دخترم قول داده‌ام که در آلمان بمانم.

وی در پایان افزود: فعلا حداقل تا شش ماه دیگر در آلمان هستم و قصدی برای بازگشت به ایران و قبول کردن هدایت یک تیم ندارم، در حال حاضر به یکی از تیم‌های پایه باشگاه‌های خوب آلمانی کمک می‌کنم و به مربیان آن‌ها آموزش می‌دهم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =