سعید برخورداری

سعید برخورداری گلر سابق تیم فولاد مبارکه سپاهان معتقد است تیم‌های آسیایی به هندبال اهمیت ویژه‌ای دارند.

سعید برخورداری لژیونر تیم ملی هندبال ایران و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین، پیرامون شرایط خود در فصل نقل و انتقالات گفت: برای فصل آینده از یک تیم قطری و بوندسلیگای آلمان و لالیگای اسپانیا پیشنهاد دارم، قرارداد من با تیم گودالاراخا ۳ ساله است و اگر بخواهم ترانسفر بشوم باید باشگاه رضایت بدهد، مبلغ فسخ قراردادم بسیار بالا است و اکنون باشگاه‌ها در حال رایزنی هستند. اگر تیم خوبی باشد که بتواند رقم فسخ قرارداد من را پرداخت کند دوست دارم با آن تیم قرارداد ببندم.

وی با بیان اینکه باشگاه گودالاراخا مخالف کاهش رقم فسخ قرارداد من است، اظهار داشت:  طی چند روز آینده تکلیف من  مشخص خواهد شد، امیدوارم بهترین گزینه را انتخاب کنم تا به پیشرفتم در هندبال کمک کند، دومین سالی است که در هندبال  اسپانیا حضور دارم. پارسال در لیگ دسته یک بازی کردم و جزء ۳ دروازه بان برتر لیگ انتخاب شدم.

سعید برخورداری افزود: در نیم فصل با تیم هندبال گودالاراخا اسپانیا قرارداد ۳ ساله بستم، تیم گودالاراخا تیم وسط جدولی است که معمولا بازیکنانی که می‌خواهند شناخته شود در این تیم حضور پیدا می‌کنند. تیم ما عنوان رده هفتم لیگ را کسب دارد که بهترین نتیجه تاریخ این باشگاه است. در فصل جدید با توجه به خریدهای خوبی که داشتیم نیم نگاهی به حضور در جام باشگاه‌های اروپا داریم.

لژیونر هندبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به اینکه در فصل گذشته شرایط بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم گفت: در طول فصل به عنوان دروازه بان اول  بازی‌های زیادی به من رسید، یکی از دروازه بانان تیم گودالاراخا از بهترین‌های اسپانیا است، من با تلاش توانستم نهمین دروازه‌بان از نظر تعداد سیو و دومین از نظر درصد سیو بشوم که این عنوان برای من اهمیت بسیار بالایی دارد.

گلر تیم ملی ایران در پایان درباره هندبال کشورمان تاکید کرد: رقبای ما از جمله تیم‌های عربی روی هندبال سرمایه گذاری زیادی می‌کنند، این موضوع کار تیم ملی ایران را بسیار سخت می کنند. اگر بخواهیم با رقبای قدرتمند از جمله کشورهای عربی رقابت کنیم به اطلاعات روز دنیا نیاز داریم. اگر تیم ملی بخواهد نتیجه دلخواه را به دست بیاورد باید از مربی خارجی استفاده کند چراکه تیم‌های آسیایی به رشته هندبال اهمیت ویژه‌ای دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =