گئورگی گولسیانی

گئورگی گولسیانی، بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: از اینکه لیگ برتر فوتبال ایران بخواهد نیمه تمام بماند، بنده مخالف هستم و از همین رو زمان برگشت من به ایران مشخص نیست.

به گزارش ایراسین، گئورگی گولسیانی بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیرامون شایعه تعطیلی لیگ برتر ایران با بیان این مطلب اظهار داشت:  من با نیمه تمام ماندن لیگ مخالفم و عقیده دارم بهترین تصمیم این است که مسابقات ادامه پیدا کند چراکه هر تصمیمی در این مورد مشکلاتی به همراه دارد، هرچند شرایط در زمان کرونا بسیار نگران کننده است.

مدافع تیم فولاد مبارکه سپاهان درباره شرایط خود در دوران مصدومیت گفت: من زانوی خود را عمل کردم، ۲۶ فوریه بود که بخشی از غضروف را درست کردم، این آسیب دیدگی در حدود دوره بهبودی تخمین زده شده ۶-۷ ماه است و اکنون بیش از ۳ ماه از آن گذشته است. من هر روز تمرین می‌کنم و طبق پروتکل توانبخشی عمل می‌کنم و به دنبال آن هستم که برای فصل آینده آماده باشم و برای بازگشت به میادین بی صبرانه و مشتاقانه تلاش می‌کنم.

گئورگی گولسیانی در ادامه در خصوص تمرینات خود در دوران کرونایی افزود: خوشبختانه در دوران تعطیلات کرونایی برای بهبودی مصدومیت خود استفاده کردم، من طبق یک برنامه منظرم هر روز صبح تمرینات توانبخشی خود را در مرکز ویژه انجام می دهم و بعد از آن نوبت اقامت در کنار خانواده‌ام می‌رسد، همه تلاش خودم را می‌کنم تا آنجا که می توانم با آنها وقت بگذرانم.

وی با اشاره به فصل 98-99 در مورد عملکرد تیم فولاد مبارکه سپاهان خاطر نشان کرد: ما امتیازات مهمی را در مقطع مهمی از فصل از دست دادیم و این اتفاق بدی برای تیم ما بود چراکه حریفان از این فرصت برای رسیدن استفاده کردند و حالا همانطور که گفتید فاصله زیاد شده است، در کل این را باید بگویم که ما هنوز ناامید نیستیم و تا زمانی که جدول امتیازات امکان رسیدن به صدر جدول و قهرمانی را به ما بدهد برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

مدافع گرجستانی تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص مثبت اعلام شدن تست برخی از بازیکنان لیگ برتر بیان داشت: موارد بسیار زیاد covid19 در فوتبال وجود دارد و برخی از بازیکنان نیز آلوده هستند، من کمی در مورد همه بازیکنان تیم ها نگران هستم و می‌خواهم همه سالم بمانند، من نمی دانم که این تصمیم خوبی بوده یا نه ، اما ما باید به تصمیم آنها احترام بگذاریم و کار خود را ادامه دهیم.

گئورگی گولسیانی در پایان پیرامون قراردادش با سپاهان و برگشت به ایران گفت: زمان برگشتنم به ایران مشخص نیست و قرارداد من قبلاً با سپاهان تمام شده است و برنامه های آینده نامعلوم می باشد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =