مهدی کیانی

مهدی کیانی، بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: برگزاری لیگ برتر فوتبال در شرایط کنونی صحیح نیست

به گزارش ایراسین، مهدی کیانی بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب پیرامون ادامه لیگ برتر ایران اظهار داشت: برای ما سلامتی جامعه و ورزشکاران مهم است، قهرمان اعلام شدن یا نشدن یک تیم، سهمیه گرفتن یا نگرفتن یک تیم و یا هر چیز دیگری شبیه این اصلا دغدغه ما در تیم سپاهان نیست، برای ما به معنای واقعی کلمه، تنها سلامت مردم و جامعه فوتبال مهم است. ما مثل دوستانی نیستیم که ابتدای مصاحبه از اولویت بودن سلامتی جامعه صحبت می کنند و در ادامه می گویند، ما باید قهرمان اعلام شویم.

وی در رابطه با شرایط این روزهای خودش و فوتبال ایران گفت: شرایط بسیار سخت است، تعطیلات بیش از حد انتظار بوده است، با وجود اینکه برنامه مدون و پر فشاری توسط کادر فنی در اختیارمان قرار گرفته است و عملکرد جسمانی‌مان هم توسط تجهیزات پیشرفته ای تحلیل می شود، ولی تمرین تک نفره معنایی در فوتبال ندارد.

مهدی کیانی تصریح کرد: در مورد ادامه لیگ خطاب صحبت بنده به عنوان عضوی از جامعه فوتبال، وزیر بهداشت است، وی و همکارانش در کنار جامعه پزشکان و پرستاران و کادرهای درمانی تلاش شبانه روزی برای کنترل این بیماری انجام دادند، همیشه وی از طرح فاصله گذاری اجتماعی صحبت کرده اند، حالا سوال من از ایشان این است که آیا در فوتبال، در تمرینات، در رختکن، هتل، مسافرت و جریان مسابقه می توانیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم؟ اگر در کره جنوبی یا آلمان ، شرایط برای شروع تمرینات و مسابقات مهیا شده است به دلیل شرایط اقتصادی و امکانات و زیر ساختها می باشد، زمین تمرین های متعدد، هواپیمای اختصاصی، مجموعه تمرینی با رختکن های متعدد و شرایط اقتصادی که می تواند شب مسابقه در هتل، هر بازیکن را در یک اتاق قرار دهد، تا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کند .

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان ادامه داد: آقای وزیر فوتبال ما و باشگاه های ما توانایی اجرای حداقلی پروتکل های آلمان و حتی کره جنوبی را ندارد، آقای وزیر شرایط در اهواز و آبادان اصلا مهیا نیست. شرایط در تهران، تبریز و اصفهان هنوز عادی نیست، فوتبال ورزش گروهی، برخوردی و سرشار از ارتباطات گروهی است و این یعنی افزایش ریسک ابتلا و یعنی روشن کردن تایمر یک بمب ساعتی که خطرناک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =