• ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
  • کد خبر: 5820
  • readingTime: ۱ دقیقه
رزمایش

محمدعلی مجیری ووشوکار خمینی شهری گفت: برخی از مردم به این نوع کمک ها احتیاج دارند و با تمام توان از این رزمایش و این کار حمایت می کنم.

به گزارش ایراسین، محمدعلی مجیری قهرمان ووشو جهان اظهار داشت: کمک مؤمنانه یک اقدام بسیار خوب است و من وقتی این رزمایش و صحنه را دیدم بسیار خوشحال شدم؛ این روزها برخی از مردم در شرایط نامناسب اقتصادی هستند.

ووشوکار خمینی شهری ادامه داد: برخی از مردم به این نوع کمک ها احتیاج دارند و با تمام توان از این رزمایش و این کار حمایت می کنم.

مجیری تصریح کرد: از دیگر ورزشکاران درخواست می کنم تا حد توان به این رزمایش کمک و دل مردم را گرم کنند و از این رزمایش و اقدامات این چنینی هم به صورت مالی و هم با حضور خود حمایت کنند و ما باید قوت قلب مردم در این شرایط باشیم.

محمدعلی مجیری در پایان گفت: باید با یکدیگر در این شرایط سخت وحدت داشته باشیم تا به امید خدا این وضعیت را پشت سر بگذاریم.

بانوی ملی پوش بسکتبال اصفهان: کمک به همنوع از نظر روحی روانی حس خوبی ایجاد می کند

معصومه اسماعیلی زاده بانوی ملی پوش بسکتبال اصفهان نیز پیرامون رزمایش همت جوانانه و کمک مؤمنانه اظهار داشت: کمک مؤمنانه یک رزمایش سراسری است که در کل ایران انجام می شود، کمک و همدلی در کل ایران همیشه زبان زد بوده و از طرفی کمک به همنوع از خصلت های مردم ایران است.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: امیدوارم این رزمایش ادامه داشته باشد تا این شرایطی که با توجه به شیوع بیماری کرونا ایجاد شده را بتوانیم پشت سر بگذاریم.

وی در پایان افزود: من همیشه سعی کردم در حد توان کمک کنم، چرا که کمک به همنوع از نظر روحی روانی حس خوبی ایجاد می کند و از این که مردم کشورم روز به روز شرایط بهتری پیدا کنند، احساس خوبی دارم.

انتها/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =