• ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
  • کد خبر: 5818
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد محبی

یک تیم فوتبال اسپانیا خواهان جذب محمد محبی ملی پوش تیم فولاد مبارکه سپاهان شد.

به گزارش ایراسین، محمد محبی ملی پوش تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از یک تیم لالیگایی پیشنهاد دریافت کرده است، این بازیکن که با باشگاه سپاهان قرارداد دارد،  برای لژیونر شدن  باید منتظر تصمیم مسئولان این تیم اصفهانی و امیر قلعه نویی بماند. 

مدیر برنامه‌های  محبی پیرامون این موضوع گفت: باشگاه لالیگایی خواهان به خدمت گرفتن محبی است، اما باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و قلعه نویی باید برای انتقال این بازیکن به اروپا تصمیم نهایی را بگیرند. به هر حال قلعه نویی زحمت زیادی برای محبی کشیده و این استعداد را کشف کرده است، همچنین استفاده از یک جوان ۲۰ ساله  دل شیر  می‌خواهد که قلعه نویی شجاعت به خرج داد و  محبی را بازی داد.

وی ادامه داد: محبی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و بازیکن آزاد نیست تا در این باره تصمیم بگیرد، باشگاه سپاهان مرجع تصمیم گیرنده است و هر تصمیمی که بگیرند مطیع هستیم. 

منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان درباره این موضوع گفت: ما نامه‌ای از سوی باشگاه اسپانیایی دریافت کردیم که این باشگاه خواستار جذب محبی شده است که در حال حاضر استعلام می‌گیریم که صحت و سقم این موضوع مشخص شود.

نیکفر درباره اینکه با انتقال محبی به باشگاه اسپانیایی موافقت می‌کند، افزود: ما هنوز در حال بررسی این درخواست هستیم و هنوز جواب نامه باشگاه لالیگایی را ندادیم تا درباره موافقت یا مخالفت با انتقال محبی تصمیم بگیریم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =