هادی عقیلی

هادی عقیلی: قهرمانی در لیگ برتر فوتبال فقط یک افتخار است، ولی تیمی که سقوط می‌کند، خیلی چیزها را از دست می‌دهد.

به گزارش ایراسین، هادی عقیلی کاپیتان سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون رای کمیته استیناف درباره بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس گفت: از قبل گفته بودم این رای بر نخواهد گشت و حتی جریمه‌های نقدی هم تغییری نخواهد کرد، تنها رایی که برگشته حضور تماشاگران است و آن هم به این دلیل است که قرار است ادامه بازی‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار شود، متاسفانه در آن بازی اتفاقی افتاد که خیلی به زیان سپاهان تمام شد، نمی‌دانم چه کسی تصمیم گرفت سپاهان مقابل پرسپولیس بازی نکند، سه امتیاز مفت از دست رفت.

وی در مورد آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بطور حتم بعد از ماه مبارک رمضان بازی‌ها برگزار خواهد شد و لیگ برتر فوتبال باید فشرده برگزار شود تا رقابت ها به پایان برسد، به نفع فوتبال هم هست که این بازی‌ها برگزار شود، چون ما قرار است تیم ملی داشته باشیم و این کرونا هم قرار نیست از زندگی کسی بیرون برود.

هادی عقیلی با بیان اینکه خیلی‌ها در حال صحبت کردن پیرامون قهرمانی هستند، تاکید کرد: برخی ها نگران هستند که چه تیمی قهرمان می‌شود ولی من بیشتر پایین جدول را می‌بینم و اینکه چه تیم‌هایی به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنند، آنها خیلی باید بیشتر نگران باشند تا موضوع قهرمانی. قهرمانی فقط یک افتخار برای یک تیم است ولی تیمی که سقوط می‌کند، خیلی چیزها را از دست می‌دهد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان تصریح کرد:  شاید تیم سقوط کننده خیلی بودجه‌ها را از دست بدهد، شاید خیلی غرورها و افتخارات برای یک شهر از بین برود و نگرانی به عقیده بنده پایین جدول خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =