• ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
  • کد خبر: 5455
  • readingTime: ۱ دقیقه
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام یک فصل دیگر با تیم فوتبال فولاد خوزستان قرارداد دارد.

به گزارش ایراسین، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به شایعه حضور جواد نکونام در تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت:جواد نکونام یک فصل دیگر با فولاد خوزستان قرارداد دارد، طبیعی است مربیان بزرگ مثل نکونام که رزومه خوبی هم در بازیگری و هم در مربیگری دارند، پیشنهاد داشته باشند بخصوص جواد که آینده روشنی دارد و حتی می تواند سرمربی تیم ملی هم بشود.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: پیشنهاد تیم های دیگر به نکونام تعجب برانگیز نیست ولی همانطور که گفتم او یک فصل دیگر با فولاد قرارداد دارد، استراتژی و سیاست باشگاه فولاد هم ثبات و حفظ موقعیت و کادر فنی اش است. صحبت هایی که در هیئت مدیره باشگاه انجام شده ثبات در مجموعه فولاد است.

گفتنی است جواد نکونام پله پله خود را بالا کشید و در حال حاضر یکی از موفق‌ترین مربیان ایرانی است. نکونام امسال با وجود مشکلات زیاد فولاد توانست تیم خوبی بسازد، تیمی که مرحله برگشت لیگ را خوب شروع کرد و یک شکست و سه برد متوالی داشت. خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند اگر لیگ ادامه پیدا کند، نکونام و فولاد می‌توانند یقه پرسپولیس و استقلال را در اسفندماه بگیرند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =