• ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
  • کد خبر: 54060
  • readingTime: ۱ دقیقه
مجید رحیمی‌زاده

سرمربی تیم هندبال سپاهان‌نوین گفت: دو تیم برای ماندن در لیگ به امتیاز این مسابقه نیاز داشتند که در آخرین دقایق بازی را به تساوی کشاندیم و با کسب یک امتیاز خطر سقوط از لیگ برتر را رفع کردیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های هندبال سپاهان نوین و پرواز هوانیروز روز گذشته در هفته بیست و یکم لیگ برتر هندبال مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با تساوی ۲۳ بر ۲۳ به پایان رسید.

مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین در خصوص این مسابقه، اظهار کرد: بازی حساسی بود، دو تیم به امتیاز آن نیاز داشتند و پیش‌بینی یک مسابقه دشوار را می‌کردیم. دو تیم برای ماندن در لیگ به امتیاز این مسابقه نیاز داشتند که در آخرین دقایق بازی را به تساوی کشاندیم و با کسب یک امتیاز خطر سقوط از لیگ برتر را رفع کردیم. تیم هندبال پرواز هوانیروز هم جنگنده بازی کرد که به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: روز اولی که برای تمرینات سپاهان نوین آمدیم، کلاً ۱۰ نفر بازیکن وجود داشت که با شهرستان‌های اطراف تماس گرفتیم و تیم را کامل کردیم. شرایط برای ما خوب پیش می‌رفت تا اینکه در ابتدای فصل دو بازیکن اصلی آسیب دیدند و در ادامه سرماخوردگی طولانی مدت بازیکنان باعث شد روی دور باخت بیفتیم و به پایین جدول برسیم. باتوجه به تک امتیازی که مقابل پرواز گرفتیم، ماندن ما در لیگ برتر قطعی شد و نتیجه هفته پایانی تأثیری در جایگاه ما ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =