مس رفسنجان - سپاهان

پنج دیدار از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال برگزار شده که تیم‌های شمس آذر، پرسپولیس و تراکتور به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پنج دیدار از هفته بیستم و هفتم لیگ برتر فوتبال شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ماه برگزار شد که تیم‌های شمس آذر قزوین، پرسپولیس و تراکتور به پیروزی رسیدند.

قزوینی‌ها از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان ملوان بندرانزلی بودند که این دیدار با تک گل محمد پاپی به سود شمس آذر تمام شد. در دیگر مسابقه هوادار از ساعت ۱۸:۲۰ در ورزشگاه پاس قوامین مقابل پرسپولیس به میدان رفت که شاگردان اوسمار با دبل عیسی آلکثیر به پیروزی رسیدند.

آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل یکدیگر قرار گرفتند که حسین شنانی برای آبادانی‌ها و شروین بزرگ برای اراکی‌ها گلزنی کردند و در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در یکی از مسابقات حساس این هفته تبریزی‌ها از ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه یادگار امام میزبان گل‌گهر سیرجان بودند که با گل گوستاو واگنین به پیروزی رسیدند.

در جذاب‌ترین بازی این هفته شاهد دوئل محرم نویدکیا با تیم سابق خود یعنی سپاهان بودیم، مس رفسنجان از ساعت ۱۷:۵۰ در ورزشگاه شهدای مس مقابل سپاهان قرار گرفت. گل نخست این دیدار را کاوه رضایی در دقیقه ۹ بازی برای سپاهانی‌ها به ثمر رساند، اما در آن طرف زمین نویدکیا و شاگردانش که قصد نداشتند در زمین خود مقابل طلایی‌پوشان بازنده باشند در دقیقه ۶۲ توسط جلال‌الدین علی‌محمد به گل رسیدند و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ادامه مسابقات هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه_ با سه دیدار برگزار می‌شود که ذوب‌آهن در اصفهان میزبان پیکان است، استقلال خوزستان رو در روی نساجی مازندران قرار می‌گیرد و استقلال تهران برابر فولاد به میدان می‌رود.

جدول لیگ برتر فوتبال پس از انجام پنج بازی از هفته بیست‌وهفتم به شرح زیر است:

نقدی بر هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر/ نویدکیا یک امتیاز از مورایس گرفت و پرسپولیس فعلاً صدرنشین شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =