• ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
  • کد خبر: 53695
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسئولیت اجتماعی

نماینده منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی کتابخانه های عمومی نقش مهمی در تقویت فرهنگ عمومی جامعه دارند، گفت: حمایت معنوی و مادی از کتابخانه‌ها می‌تواند موجب ارتقای سطح فرهنگی در جامعه شود.

به گزارش ایراسین، جعفر پور کبگانی با تأکید بر حمایت از کتابخانه‌های عمومی، افزود: ما حتماً در اداره کردن کتابخانه‌های عمومی به شما کمک خواهیم کرد و در راستای کمک به این نهاد فرهنگی کارآمد، رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به بودجه فرهنگی صنایع نفت و گاز مستقر در استان بوشهر، خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های لازم، مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت و گاز را به حوزه فرهنگ تزریق خواهیم کرد و آنها را پای کار فرهنگ به ویژه کتابخانه‌های عمومی می‌آوریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در این دیدار ضمن ارائه توضیحات و تشریح آخرین وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم نیازها و کمبودهای کتابخانه‌ای و تجهیزاتی در این سه حوزه را بیان کرد و افزود: رویکرد جدید کتابخانه‌های عمومی تبدیل شدن به یک پایگاه فرهنگی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: در رویکرد نوین به کتابخانه‌ها، از نگاه سنتی دور شده و طی آن توجه ویژه‌ای به بخش‌های کودک و نوجوان، زیبا سازی و بازطراحی کتابخانه‌ها، افزایش عضویت و امانت، انجام فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی و خدمات متنوع کتابخانه‌ای می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =