آتیه فولاد

به گزارش ایراسین، مدیرعامل شرکت صنایع آتیه لوله پارتاک اظهار کرد: در راستای تسریع بهره‌برداری از کارخانه تولید لوله‌های بدون درز، کارشناسان و متخصصان شرکت چینی shanXi ChuangQi از شرکت صنایع آتیه لوله پارتاک بازدید کردند.

هومان یوسفیان با بیان این‌که در تلاشیم کارخانه هرچه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری اولیه برسد، افزود: در این راستا، فراخوانی برای مشاوران مهندسی پروژه منتشر شد و شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی با ارسال گروه‌هایی ضمن بازدید از وضعیت شرکت، به ارائه قیمت پیشنهادی خود جهت مشاوره پرداختند.

یوسفیان اذعان کرد: این گروه چینی نیز از جمله گروه‌های بازدیدکننده از شرکت صنایع آتیه لوله پارتاک بود و در جلسه‌ای که پس از بازدید از خطوط ساخت و با حضور مدیران شرکت پارتاک انجام شد، ضمن بیان نقطه‌نظرات خود به ارائه پیشنهاداتی جهت سرعت‌بخشیدن به روند احداث کارخانه پرداخت.

مدیرعامل شرکت صنایع آتیه لوله پارتاک خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا روند انتخاب مهندس مشاور حداکثر تا اواسط خردادماه به سرانجام برسد تا پس از آن، با فعال شدن واحد مهندسی، اقدام به اورهال کردن و نصب تجهیزات خریداری شده کنیم.

گفتنی است شرکت صنایع آتیه لوله پارتاک در زمینی به مساحت تقریبی ۹ هکتار در حال احداث است و با خطوط تولید خریداری شده از شرکت SMS Meer آلمان، قابلیت تولید سالیانه بیش از ۱۶۰ هزار تن لولۀ بدون درز در اندازه‌های مختلف ۲ تا ۶ اینچ را دارا خواهد بود و می‌تواند علاوه بر تأمین نیاز شرکت‌های فعال داخلی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و… به صادرات محصول خود نیز بپردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =