• ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
  • کد خبر: 5315
  • readingTime: ۳ دقیقه
قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در گروه واتس آپی که برای تیم است، شرایط بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را زیر نظر داریم.

به گزارش ایراسین، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: باید خودمان را با این شرایط وقف بدهیم و از این اتفاقی که گریبان جهان را گرفته، درس عبرت بگیریم و در برخی از کارهایمان تجدید نظر کنیم، از مسئولان کشور می خواهم تا در یک ماه آینده که ممکن است موج دوم کرونا شروع شود و مردم با مشکلات اقتصادی مواجه شوند، بیشتر به آنها فکر کنند و به دنبال چاره اندیشی باشند.

وی در ادامه گفت: سال نو را تبریک می گویم، ان شاالله زیر سایه اهل بیت این سال، سال مبارکی باشد و بدشانسی‌های سال ۹۸ از بین برود. در سال ۹۸ اتفاقات زیادی را داشتیم و مردم ایران صدمات زیادی خوردند. در مورد سال گذشته صحبت می کنم که واقعا ملت ایران اذیت شدند و حالا هم این ویروس لعنتی کل دنیا را گرفته است، تاسف بیشتر به خاطر هموطنانمان است و یک سری ها که مبتلا شده اند و یک عده هم متاسفانه جانشان را از دست دادند که به آنها تسلیت می گویم، جا دارد از کادر پزشکی نهایت تشکر را داشته باشم.

امیرقلعه نویی پیرامون تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در شرایط کرونایی گفت: ما کار خوبی که کردیم این بود که تیم را در همان زمان قرنطینه کردیم، خدا را شکر هیچ مشکلی هم وجود نداشت، ما در شرایط ایمن هم تمرین می کردیم و رختکن ها و تمام امکاناتی که مورد استفاده قرار می گرفت، به خوبی و با دقت ضدعفونی می شدند، در واقع ترس ما این بود که بازیکنان به شهرهایشان بروند و برایشان مشکلی پیش بیاید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: همکاران من و آنالیزورهای تیم در گروه واتساپی تیم، تمرینات ۵۰ دقیقه ای برای بازیکنان در طول روز در نظر گرفته اند و هر روز گزارش می دهند و من در جریان کارهایی که انجام می شود، قرار می گیرم.

وی پیرامون ادامه بیان داشت: به نظر از همه مهم تر سلامت جامعه است، برای من از همه مهم تر سلامت جامعه است و بعد دغدغه و مشکلات اقتصادی مردم. از مسئولین می خواهم به فکر مردم باشند. من صبح ها همیشه زود از خواب بیدار می شوم و وقت زیادی دارم تا به اخبار گوش کنم و از اخبارمطلع شوم، ما یک مملکت جوان داریم. یکی از دغدغه های اصلی ما اقتصاد است. متاسفانه خیلی از قشر زحمتکش ما باید روزانه کار کنند تا دستمزد بگیرند. قشر دیگری هم هستند که کارخانه دارها و مثلا رستوران دارها هستند. کارگران در دوماه اخیر، یک ماه حقوق گرفته اند  و بعد هم کارخانه ها به مشکل می خوردند، از مسئولین می خواهم این مشکلات و دغدغه ها را بررسی کنند و برای یک ماه آینده که موج دوم کرونا ممکن است شروع شود و مشکلات مردم بیشتر شود، چاره  بیاندیشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان اظهار داشت: امیدوارم سال جدید سال خوبی باشد، این یک درسی بود که خداوند به ما انسان ها داده بود، ما راه را گم کرده بودیم. این ها را به خودم می گویم. به فکر همه چیز بودیم جز اخلاق مداری. باید کنکاش کنیم. یکی از چیزها هم قهر طبیعت بود؛ شما هوا را که الان می بینید، مثل ۵۰ سال پیش است. گوشزدی به ما شده است که ما به خودمان بیاییم. احترام های همدیگه رو نگاه داریم. به پیشکسوت ها احترام بگذاریم. این رفتارها را که آدم می بیند، ناراحت می‌شود. دست به هر کاری می زنند که بیایند و خودشان را پیش مردم موجه کنند، ولی در واقع می خواهند مردم را سیاه کنند. امیدوارم  این اتفاق درس عبرت باشد برای همه. زندگی باید این ها باشد نه چیزهایی که دنبالش بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =