• ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
  • کد خبر: 52831
  • readingTime: ۱ دقیقه
ملوان - سپاهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم، منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند، باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و شهریار مغانلو ۲ گل به ثمر رساند.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی از احساسات زیادی برخوردار بود، ملوان نیمه اول خوبی داشت و جنب و جوش زیاد و شدت بالایی داشت.

وی ادامه داد: بازی از جو خوبی برای هواداران برخوردار بود، از بازیکنان بابت تحمل فشار در نیمه نخست و تمام کردن کار در نیمه دوم تشکر می‌کنم.

مورایس در مورد وضعیت سپاهان تصریح کرد: ما همیشه وقتی می‌بریم خوشحال هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت چهره‌اش بعد از این پیروزی خاطرنشان کرد: من همیشه برای برد این‌طوری هستم، برد و باخت طبیعی است، همیشه در کنفرانس‌های بعد بازی به تیم حریف بابت باخت احترام می‌گذارم و صورت شادی نشان نمی‌دهم.

وی ادامه داد: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم، منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند، باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که بعدش شهریار مغانلو ۲ گل به ثمر رساند.

مورایس در مورد جو ورزشگاه سیروس قایقران گفت: عاشق این جو هستم، سال گذشته نیز این‌جا آمده بودم، جو مانند یک بازی دربی بود، عاشق شمال هستم زیرا زیباست و مردمان فوق‌العاده‌ای دارد، بابت جو ورزشگاه‌های شمال خوشحال هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد کارت زرد رامین رضائیان و محرومیت وی در بازی با پرسپولیس عنوان کرد: فکر می‌کنم می‌تواند بازی کند و باید چک کنیم، از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم، همه بازی‌ها حساس هستند و فرق زیادی ندارد، شاید به دلیل تعداد هواداران متفاوت باشد، همه بازی‌ها را یکسان می‌دانم و فکر نمی‌کنم حساسیت خاصی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =