• ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
  • کد خبر: 52518
  • readingTime: ۱ دقیقه
باشگاه سپاهان

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای از عملیات «وعده صادق» حمایت کرد.

به گزارش ایراسین، در بیانیه روز سه‌شنبه باشگاه سپاهان آمده است: ایران مقتدر هرگز دست درازی‌ها و حملات را برنمی‌تابد و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه سپاه قدرتمند همه تحرکات را تحت نظر دارند و آماده مقابله با عوامل ایجاد ناپایداری و هرگونه تنش و اختلاف هستند، نور روشنگری خون سردار شهید زاهدی چراغ هدایت‌گری شد تا بار دیگر چهره حقیقی و ددمنشانه رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانانشان رسوا شود.

ادامه بیانیه حاکی است: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری باذن الله رژیم صهیونیستی را مورد هدف موشک‌های بالستیک و پهپادها قرار و نشان داد که نخواهد گذاشت حتی قطره‌ای از خون سرداران شهید ایران اسلامی پایمال شود.

در این مطلب آمده است: موشک‌های جمهوری اسلامی بیخ گوش ظالمان و جهان‌خواران اسرائیل را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند که «اسرائیل نابود خواهد شد»، این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است.

در پایان بیانیه سپاهان آمده است: فرزندان غیور این آب و خاک، قدرتمندانه و مدبرانه هرگونه تجاوز به تمامیت ارضی کشور را قاطعانه پاسخ خواهند گفت و متجاوزان را پشیمان خواهند کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» خبر داد.

بیانیه باشگاه سپاهان در حمایت از عملیات «وعده صادق»

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین امسال برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیماهای جنگنده خود هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =