• ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
  • کد خبر: 52411
  • readingTime: ۱ دقیقه
بایرلورکوزن - وردربرمن

تیم بایرلورکوزن با شکست وردربرمن برای اولین بار در تاریخ بوندس‌لیگا قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم بایرلورکوزن امشب از هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندس‌لیگا به مصاف وردربرمن رفت که این دیدار حساس با نتیجه ۵-۰ به سود لورکوزنی‌ها به پایان رسید و این تیم برای اولین بار در تاریخ قهرمان رقابت‌های بوندس‌لیگا شد.

شاگردان ژابی آلونسو در دقیقه ۲۵ توسط ویکتور بونیفیس از روی نقطه پنالتی به گل اول رسیدند و نیمه نخست را برنده به رختکن رفتند. لورکوزن که درصورت پیروزی در این بازی قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا می‌شد در نیمه دوم شکل هجومی‌تری گرفت و گرانیت ژاکا در دقیقه ۶۰ اختلاف را با وردربرمن به دو گل رساند. ۸ دقیقه بعد لورکوزن به گل سوم رسید و با گلزنی فلوریان ویرتس در دقیقه ۶۸ شاگردان ژابی آلونسو به پیروزی نزدیک‌تر شدند. در ادامه فلوریان ویرتس موفق به دبل گلزنی شد و در دقیقه ۸۳ گل چهارم لورکوزن را به ثمر رساند تا عملاً کار رقیب برای بازگشت سخت شود. فلورین ویرتس در دقیقه ۹۰ گل پنجم لورکوزن را هم به ثمر رساند تا هت‌تریک رویایی در بازی تاریخی لورکوزنی‌ها داشته باشد.

لورکوزن درنهایت با همین نتیجه به پیروزی رسید و قهرمان بوندس‌لیگا شد. بایرلورکوزن با این پیروزی ۷۹ امتیازی شد و باتوجه به اختلاف ۱۶ امتیازی با دومین تیم جدول یعنی بایرن مونیخ قهرمانی زودهنگام در بوندس‌لیگا را جشن گرفت.

اولین قهرمانی بایرلورکوزن در تاریخ بوندس‌لیگا

اولین قهرمانی بایرلورکوزن در تاریخ بوندس‌لیگا

اولین قهرمانی بایرلورکوزن در تاریخ بوندس‌لیگا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =