• ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
  • کد خبر: 52274
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان - نساجی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دفعه اول است که این اتفاق برای من می‌افتد؛ به دنبال راه‌حل هستیم تا از پس این چالش بر بیاییم، برای بازیکنان، باشگاه و هواداران ساده نیست اما مردان بزرگ در این شرایط از پس چالش‌ها بر می‌آیند.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت: در شرایطی بودیم که می‌توانستیم گل بزنیم، بازیکنان با توجه به اتفاقات تلاش خود را رقم زدند؛ درک می‌کنم که شرایط زیاد ساده نبود و چالش‌برانگیز بود، مساوی تنها نتیجه امکان‌پذیر بود اما باید رو به جلو نگاه کنیم.

وی در مورد شعار هواداران گفت: لحظاتی هم داشته‌ایم که ۹۰ دقیقه هواداران من و بازیکنان را تشویق می‌کردند.

مورایس در مورد نتایج اخیر سپاهان عنوان داشت: دفعه اول است که این اتفاق برای من می‌افتد؛ به دنبال راه‌حل هستیم تا از پس این چالش بر بیاییم، برای بازیکنان، باشگاه و هواداران ساده نیست اما مردان بزرگ در این شرایط از پس چالش‌ها بر می‌آیند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوالی در خصوص تأثیر اتفاقات طول فصل و حاشیه‌ها و سایر مشکلات گفت: چیزهایی هست که خودتان می‌دانید و نیاز به تکرار آن نیست، باید رو به جلو فکر کنیم، روحیه تیم را تقویت کنیم و ببینیم آخر فصل چه اتفاقی می‌افتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =