رحمان احمدی

مربی دروازه‌بان های تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در پست دروازه هر سه دروازه‌بان ما شرایط خوبی دارند، عملکرد مناسبی از خود برجای گذاشتند و همه تلاششان را انجام می‌دهند تا شرایط ایده‌آلی که دارند را حفظ کنند.

رحمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در رابطه با شرایط تیم فوتبال مس رفسنجان، اظهار کرد: نیم فصل به مس رفسنجان اضافه شدیم، در نیم فصل اول اتفاقات خوبی برای این تیم رخ نداده بود، اما به مرور زمان بازیکنان را به شرایط روحی و فنی ایده‌آلی رساندیم و بازی‌های خوبی انجام دادیم. امیدوارم این شرایط را بهتر کنیم و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم.

وی افزود: وقتی یک تیم نمی‌بازد نتیجه یک کار گروهی است که بازیکنان دستورات فنی و تاکتیک را به خوبی اجرا کردند. در پست دروازه هر سه دروازه‌بان ما شرایط خوبی دارند، عملکرد مناسبی از خود برجای گذاشتند و همه تلاششان را انجام می‌دهند تا شرایط ایده‌آلی که دارند را حفظ کنند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص همکاری با محرم نویدکیا، گفت: نویدکیا سرمربی تیم است و در سپاهان هم در سال اول کنار این مربی بودم‌. طی تماسی که داشتیم، قرار بر این شد که در مس رفسنجان به یکدیگر کمک کنیم. هردو از شرایط روحی، روانی و اخلاقی یکدیگر به خوبی آشنایی داریم. نویدکیا سرمربی است و آنچه بخواهد را انجام می‌دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =