کارت قرمز مسی و رونالدو

آمار نشان می‌دهد کریستیانو رونالدو نسبت به رقیب دیرینه‌اش لیونل مسی کارت قرمزهای بیشتری دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آمارهای مسی و کریستیانو رونالدو جالب است. آنها در طول دو دهه با یکدیگر در کسب عناوین و افتخارات رقابت کردند اما از نظر روحیه و کنترل خونسردی اصلاً نمی‌توان آنها را با هم مقایسه کرد. تعداد کارت قرمزهای این دو اسطوره گواه این موضوع است: مسی تا کنون تنها ۳ بار کارت قرمز گرفته در حالی که رونالدو ۱۲ بار در طول دوران حرفه‌ای خود از زمین بازی اخراج شده است.

نکته‌ای که در مورد مسی قابل توجه است نحوه دریافت اولین کارت قرمز اوست. اسطوره آرژانتینی که در سال ۲۰۰۵ تنها ۱۸ سال داشت، در اولین بازی ملی‌اش در دقیقه ۶۴ به میدان رفت اما دو دقیقه بعد به دلیل خطا روی ویلموس وانچاک اخراج شد. او دومین کارتش را نیز در تیم ملی آرژانتین دریافت کرد و در بازی مقابل شیلی در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ کارت گرفت. اولین کارت مسی در بارسلونا نیز در فینال سوپرکاپ اسپانیا در سال ۲۰۲۱ به دست آمد.

مقایسه‌ای بین تعداد کارت قرمزهای رونالدو و مسی / دو اسطوره بزرگ که روحیات متفاوتی دارند!

کریستیانو رونالدو اما تاکنون بارها و بارها از زمین مسابقه اخراج شده است. او ۴ بار در منچستریونایتد، ۶ بار در رئال مادرید، ۱ بار در یوونتوس و ۱ بار نیز در النصر عربستان از بازی اخراج شد. ۸ مورد از ۱۲ کارت CR7 کارت قرمز مستقیم بوده‌اند.

رونالدو در ال‌کلاسیکو نیز از بازی اخراج شد. او در بازی رفت سوپرکاپ ۲۰۱۷ اسپانیا در دقیقه ۸۰ گل برتری رئال مادرید را در حالی به ثمر رساند که مسی سه دقیقه قبل گل تساوی را زده بود. رونالدو بعد از گل پیراهنش را درآورد و آن را به سمت هواداران حاضر در نوکمپ گرفت و این حرکت او کارت زرد در پی داشت. دو دقیقه بعد نیز به دلیل شیرجه زدن کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

اما کارت قرمزی که اشک رونالدو را درآورد در سال ۲۰۱۸ و در تیم یوونتوس بود. رونالدو که تنها کمتر از نیم ساعت فرصت حضور در لیگ قهرمانان را پیدا کرده بود با بهت و ناباوری به کارت قرمزی که داور به سمتش گرفت نگاه کرد و با گریه زمین مسابقه را ترک کرد. برخورد و درگیری او با جیسون موریلو در دقیقه ۲۹ در بازی مقابل والنسیا منجر به اخراجش از زمین مسابقه شد.

آخرین کارت قرمز ستاره پرتغالی نیز در نیمه نهایی سوپرجام عربستان سعودی در بازی مقابل الهلال داده شد، زمانی که این اسطوره با آرنج به بازیکن حریف ضربه زد و داور بلافاصله به او کارت قرمز مستقیم نشان داد. النصر این دیدار را ۲-۱ باخت.

مقایسه‌ای بین تعداد کارت قرمزهای رونالدو و مسی / دو اسطوره بزرگ که روحیات متفاوتی دارند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =