• ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
  • کد خبر: 5190
  • readingTime: ۱ دقیقه
شایان مصلح

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: یک ویروسی پخش شده و همه باید تلاش کنیم، دست به دست هم بدهیم تا این مشکل و خطر را رفع کنیم.

به گزارش ایراسین، شایان مصلح مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این برهه زمانی با بیان این مطلب اظهار داشت: اکنون هم تمرین می‌کنیم، تیم‌ها اگر ۱۰، ۱۵ روز هم تعطیل باشند باید از اول فروردین تمرین خودشان را آغاز کنند، اما آیا این ویروس در این ۱۰ روز ریشه‌کن می‌شود؟ بعید می‌دانم و نمی‌دانم سازمان لیگ چه برنامه‌ای دارد، آن‌هایی هم که تمریناتشان تعطیل است در خانه می‌مانند و نمی‌شود به مسافرت چه در داخل و چه خارج از کشور رفت.

وی ادامه داد: شاید در عید هم روال چهار روز تمرین و دو روز استراحت باشد، شرایط به‌گونه‌ای است که گفتند ۱۵ فروردین بازی‌ها برگزار می‌شود، باید ببینیم واقعاً این اتفاق می‌افتد یا نه، ان‌شاءالله هر چه زودتر این معضل کرونا رفع شود تا بازی‌ها هم برگزار شوند.

شایان مصلح با بیان اینکه بهتر بود سازمان لیگ به جای اینکه ۱۵ فروردین را زمان شروع مسابقات اعلام کند، ۱۵ اردیبهشت را برای آغاز بازی‌ها اعلام می‌کرد، گفت: تیم‌ها از اول اردیبهشت تمرینات‌شان را آغاز کنند، به این ترتیب حالت قرنطینه حداقل یک ماه برای تیم‌ها وجود داشت تا این شرایط عادی‌تر شود، البته نمی‌شود سازمان لیگ را مقصر دانست، چون آن‌ها هم برنامه‌های خودشان را از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گیرند. AFC اواخر اردیبهشت را برای بازی‌های لیگ قهرمانان اعلام کرده و سازمان لیگ هم مجبور است بازی‌های داخلی را زودتر تمام کند، اما به هر حال احساس می‌کنم روز ۱۵ فروردین هم بازی‌ها انجام نخواهد شد.

 مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص فاصله 10 امتیازی با پرسپولیس بیان داشت: در این شرایط نمی‌توان در مورد بازی‌های لیگ نظر داد، احتمال دارد تیمی بعد از این تعطیلات وارد دوران افت شود یا یک تیم در حالت بهتر قرار بگیرد، بازی‌های زیادی مانده و روی کاغذ هنوز چیزی تمام نشده، اما قبول دارم شرایط سخت است و جبران اختلاف ۱۰ امتیاز کار راحتی نیست.

وی در پایان تاکید کرد: برای مقابله با این ویروس از هموطنانم می خواهم که در خانه بمانند و این بیماری را جدی قلمداد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =