مجید بصیرت

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان مشکل دفاع میانی پیدا کرده و نظم تیمی اش به هم خورده است.

به گزارش ایراسین، مجید بصیرت پیشکسوت تیم فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به مصدومیت دو مدافع میانی تیم این امر اجتناب ناپدیر است، این دو نفر که آسیب دیده اند، تیم در ضد حمله به مشکل خورده، حالا دلیل مصدومیت را باید پیدا کرد نه اینکه با اینگونه برنامه ها کار را خراب تر کرد، این برنامه ها کمکی به مدیریت فوتبال نمی کنند و حتی اشتباهات را بیشتر می کند.

وی پیرامون اتفاقات بازی انجام نشده دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس گفت: این بازی مهمترین بازی لیگ بود ولی هیچ کس نگفت که چرا یک روز یا دو روز زودتر نگفتند بلیت نخرید؟! هوادار بلیت خریده و انتظار دارد بازی را ببیند، بعد روز بازی گفتند نمی توانید بیایید، یک کاری باید می کردند که بلیت فروشی انجام نمی شد یا حالا که انجام دادند، باید واکنش بهتری به موضوع و اتفاقی که افتاده بود، انجام می دادند.

مجید بصیرت تصریح کرد: این نه تنها بی احترامی به هواداران سپاهان که به همه هواداران فوتبال بود و حالا می گویند آنها که بلیت خریداری کرده اند، بازی بعدی تیم را ببینند، یک هواداری شاید نخواهد بازی سپاهان با مثلا گل گهر را ببینند و برای بازی سپاهان و پرسپولیس بلیت خریده، آیا این رفتار درست است؟مدیریت فوتبالی ما در ماجرای پرسپولیس و سپاهان فراموش شد، وقتی پول گرفتید، نمی توانید بگوئید بازی بی هوادار است یا وقتی بی هوادار شده حالا دیگر پول مردم را پس بدهید، آیا به شعور مردم توهین نشده است؟ فدراسیون می توانست این بازی را به تعویق بیاندازد، اگر می خواستید بدون هوادار برگزار کنید هم چرا بلیت فروختید. این می شود که آقای تابش را قربانی می کنند. من به عنوان یک ورزشی از آقای تابش معذرت خواهی می کنم و ایشان واقعا مدیر بسیار خوبی بود. نباید مدیران ورزشی را اینچنین قربانی کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه من به عنوان یک سپاهانی می گویم که هواداران اصفهانی هیچ گناهی نداشتند، افزود: من یک بار در برنامه ورزش از نگاه دو بودم که اصلا شرایط خوبی نبود و همه در آن برنامه پرسپولیسی بودند و حتی کری هم می خواندند، نباید رسانه ها فقط به یک تیم نگاه کنند، این چیزها هست که مشکل ساز می شود. الان اگر پرسپولیس و سپاهان بخواهند با هم دوباره بازی کنند، چه می شود؟در این زمینه حتی به شعور هواداران پرسپولیس هم توهین شد.

وی با بیان اینکه هر باشگاه یک سخنگو باید داشته باشد گفت: نمی خواهم در مورد پرسپولیس صحبت کنم ولی سپاهان باید یک سخنگو داشته باشد و یک نفر صحبت کند، اگر قرار است همه صحبت کنند هرج و مرج می شود. امیدوارم هر باشگاهی یک سخنگو داشته باشد که بیان خوبی داشته باشد و به تیم های دیگر هم احترام بگذارد.

مجید بصیرت پیرامون صحبت های احسان حاج صفی درباره مهندسی لیگ بیان داشت: بازیکنی که بازی را باخته، خبرنگار سوال می پرسد، نوع سوال کردن مهم است، شاید اگر الان از احسان بپرسید جواب دیگری بدهد، همه نباید مصاحبه کنند، باید باشگاه به آنها بگوید در شرایط سخت مصاحبه نکنند، شاید در این شرایط چیزی بگوید که خودش هم قبول نداشته باشد، باید رسانه ها هم کمک کنند تا این شرایط درست شود.

وی در پایان در خصوص مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: مدیریت این باشگاه همیشه قوی است و حالت سیستماتیک داشته است و امیدوارم سپاهان به روزهای خوب برگردد.

اتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =